خبرگزاری کار ایران

با هدف پاسداشت مقام شامخ شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی؛

تمثال شهدا بر تارک خیابانهای منطقه ۲۲ نقش می‌بندد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۴۳

تابلوهای تهیه شده افزون بر تصویر شهید، حاوی نام و نام خانوادگی، تاریخ ولادت و شهادت همچنین محل شهادت وی خواهند بود. این اقدام مدتی است در منطقه ۲۲ شروع شده و تا کنون حدود ۱۴۰ تابلو این چنینی نیز در نواحی ۴ گانه نصب شده است.

ایلنا: تصویر و نام شهدای منطقه ۲۲ بر تارک کوچه‌ها و خیابانهای پهنهٔ شمال غرب پایتخت نقش می‌بندد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «این اقدام با مشارکت حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا (ع)، ناحیه بسیج عمار یاسر و نواحی ۴ گانه در راستای پاسداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان جان برکف ۸ سال دفاع مقدس بویژه شهدای گرانقدر این مرز و بوم صورت می‌گیرد.»

وی افزود: «تا کنون ۲۱۴ خانواده معظم شهید در محدوده منطقه ۲۲ شناسایی شده‌اند که تصویر شهدای آنان برای تهیه تابلو اخذ شده و قرار است تا نیمه بهمن ماه تابلو حاوی نام و تمثال تمامی شهدای منطقه بر سر در خانه‌های آنان همچنین ابتدای خیابان محل سکونت خانواده‌شان نصب شود. تابلوهای تهیه شده افزون بر تصویر شهید، حاوی نام و نام خانوادگی، تاریخ ولادت و شهادت همچنین محل شهادت وی خواهند بود. این اقدام مدتی است در منطقه ۲۲ شروع شده و تا کنون حدود ۱۴۰ تابلو این چنینی نیز در نواحی ۴ گانه نصب شده است.»

خانواده‌های معظم شهدایی که هنوز عکس و مشخصات فرزند شهیدشان را برای تهیه قاب تمثال شهدا به حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا (ع) تحویل نداده‌اند، می‌توانند به این حوزه به نشانی: انتهای بزرگراه شهید خرازی - شهرک شهید باقری – ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۲ مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۷۳۱۵۹۷ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز