خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۲ اعلام کرد؛

بانوان شهر تهران صاحب بوستان ۱۸ هکتاری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۲۲

با توجه به اجرای موفق بوستان بانوان در سطح کشور و نتایج مثبت آن بویژه در شهر تهران، تصمیم برآن شد تا بوستان بانوان دیگری در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار از فاز شرقی بوستان جنگلی چیتگر به مرحله اجرا برسد.

ایلنا: در راستای تکمیل سرانه‌های مورد نیاز شهروندان در محدوده شمال غرب پایتخت، بانوان شهر تهران صاحب بوستان ۱۸ هکتاری ویژه می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این بوستان با هدف برقراری عدالت اجتماعی، تقویت مشارکت بانوان و ایجاد فرصت مناسب برای همبستگی و اتحاد آنان در عرصه‌های عمومی همچنین برقراری امنیت اجتماعی و محیطی، حفظ سلامت جسمی و روحی بانوان و ارتقای توان فرهنگی، اجتماعی و مهارت‌های ورزشی آنان احداث و راه اندازی می‌شود.

حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲ در این باره گفت: «با توجه به اجرای موفق بوستان بانوان در سطح کشور و نتایج مثبت آن بویژه در شهر تهران، تصمیم برآن شد تا بوستان بانوان دیگری در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار از فاز شرقی بوستان جنگلی چیتگر به مرحله اجرا برسد.»

وی افزود: «افزون بر فضای سبز، جنگل، آلاچیق‌ها، مبلمان کاملاً مدرن و متنوع، روشنایی و... در فضای این بوستان، ساختمان‌های مدیریت، بلوک‌های مسکونی، نمازخانه، غرفه‌های نمایشگاهی، مسیرهای پیاده، سواره و دوچرخه به طول بیش از ۱۲ هزار متر، زمین‌های ورزشی روباز، پارکینگ ۵ هزار مترمربعی، کف سازی با کاربرد رنگ و بافت همچنین مجموعه ورزشی، فرهنگی شهربانو به مساحت ۳ هزار متر مربع نیز در نظر گرفته شده است. ساختمان مجموعه شهربانو نمونه‌ای از طراحی کاملاً مدرن شهری با استفاده از مصالح شفاف و قابل دید، استفاده از نور‌پردازی و رنگ در طراحی حجم و نمایی با قابلیت انعکاس نور و بام سبز خواهد بود که طراحی آن انجام شده است.»

گفتنی است مدت اجرای این پروژه یکساله برآورد شده و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به سرانجام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز