خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

تونل نیایش باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۱۹

نبود امکانات در شهرهای کوچک‌تر و بی‌عدالتی‌هایی که از سوی مسئولان اعمال می‌شود سبب گسترش حاشیه‌نشینی در کلان شهر‌ها می‌شود و از این رو اقدامات دولت باید عادلانه باشد.

ایلنا: عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اقداماتی که در تهران انجام می‌شود بسیار گسترده و قابل توجه است، اعلام کرد: در پروژه‌های شهری پایتخت از تکنولوژی‌های پیشرفته و فن‌آوری‌های روز دنیا استفاده می‌شود که برای نمونه احداث تونل نیایش به عنوان یک موفقیت با ارزش برای مدیریت شهری باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مسعود پزشکیان افزود: اقداماتی مانند احداث تونل نیایش و ساخت راه‌های چند طبقه که در کاهش بار ترافیک شهر و عدم اتلاف وقت شهروندان بسیار موثر می‌باشند، شایسته قدردانی‌ بوده و باید ادامه یابند.

وی با اعلام اینکه کشور ژاپن ۱۲۰ میلیون نفر جمعیت دارد که در یک ششم مساحت ایران زندگی می‌کنند، تأکید کرد: در این کشور نه معضل آلودگی هوا وجود دارد و نه مشکل ترافیک چرا که بسترهای لازم علمی و کار‌شناسی را ایجاد کرده و آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا را به کار گرفته‌اند.

نماینده کلان شهر تبریز در مجلس در پایان با تأکید بر اینکه اقدامات دولت باید در جهت عمران و آبادانی پایتخت و تمام نقاط کشور باشد، خاطرنشان کرد: نبود امکانات در شهرهای کوچک‌تر و بی‌عدالتی‌هایی که از سوی مسئولان اعمال می‌شود سبب گسترش حاشیه‌نشینی در کلان شهر‌ها می‌شود و از این رو اقدامات دولت باید عادلانه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز