خبرگزاری کار ایران

امکانات تفریحی شرق تهران در اختیار بازنشستگان شهرداری قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۰

باید فضاهای موجود به گونه‌ای تعبیه شود تا بازنشستگان با کمترین مشکل در پارک سرخه حصار و دیگر فضاهای رفاهی شهر تهران حاضر شوند و مشکلی برای ایشان ایجاد نگردد.

ایلنا: قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری از مراکز تفریحی و ورزشی شرق تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، در این بازدید که با حضور منتظرالمهدی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی، جمعی از معاونان و مدیران سازمان بازنشستگی و شهردار و مدیران شهری منطقه ۱۳ همراه بود، مهندس امانی ضمن بازدید از مراکز تفریحی و ورزشی پارک سرخه حصار، از نزدیک در جریان خدمات این پارک قرار گرفت.

قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران که از بخش‌های مختلف پارک، نظیر پیست دوچرخه سواری، مجموعه تیراندازی حمزه سید الشهدا (ع)، کلبه سرخه حصار و بوستان نرگس بازدید کرد، خواستار ایجاد فضای مناسب برای بهره‌مندی پرسنل شهرداری تهران و بخصوص بازنشستگان شهرداری از فضاهای موجود شد.

در این بازدید، مدیر عامل سازمان بازنشستگی با اشاره به گسترش فضاهای تفریحی، رفاهی و ورزشی ایجاد شده برای بازنشستگان شهرداری تهران در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش این مجموعه‌ها برای بازنشستگان خدوم شهرداری تهران هستیم و این بازدید نیز در راستای گسترش این امکانات صورت می‌گیرد.

منتظرالمهدی با تأکید بر ضرورت همسطح سازی و مناسب سازی فضاهای ورزشی و تفریحی موجود برای بازنشستگان شهرداری تهران، تأکید کرد: باید فضاهای موجود به گونه‌ای تعبیه شود تا بازنشستگان با کمترین مشکل در پارک سرخه حصار و دیگر فضاهای رفاهی شهر تهران حاضر شوند و مشکلی برای ایشان ایجاد نگردد.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی از افزایش مکان‌های تحت پوشش سازمان برای ایجاد فضای شاد و مفرح برای بازنشستگان خبر داد و گفت: امیدوارم با همکاری شهرداران محترم مناطق ۲۲ گانه، فضاهای موجود در سطح مناطق به نحو شایسته در اختیار بازنشستگان شهرداری به عنوان همکاران قدیم مجموعه قرار گیرد که در این راستا درحال مذاکره و تعامل با مناطق مختلف هستیم.

وی با تأکید برآنکه نباید ارتباط بازنشستگان با جامعه قطع شود، خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم تا فضاهایی در سطح شهر ایجاد شود تا بازنشستگان با ارائه آثار هنری، فرهنگی و توانمندی‌های خود در قالب نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها، به نحو مقتضی با شهروندان و گروههای مختلف جامعه ارتباط برقرار کنند تا این قشر زحمتکش جامعه هیچگاه احساس نا‌امیدی از وضعیت موجود خود نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز