خبرگزاری کار ایران

تشریح تخفیف‌های ویژه فروشگاه شهروند در جشنواره فروش نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۰

مرغ و گوشت ادر فروشگاه‌های شهروند با قیمت ارزانتر عرضه می‌شود / ۱۰ هزار بارکد کالای مورد نیاز مشمول تخفیف ۵ تا ۳۵ درصدی شدند / كارمندان دولتی با حقوق كمتر از یك میلیون تومان از تخفیف ۴۵ در فروشگاه‌های شهروند برخوردار می شوند. در فروشگاه‌های شهروند

ایلنا: مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند از آغاز جشنواره فروش نوروزی فروشگاه‌های شهروند از پنجم اسنفند ماه جاری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا گودرزی مدیرعامل شرکت شهروند در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از آغاز جشنواره نوروزی از ۵ اسفند ماه به مدت ۴۰ روز تا ۱۵ فروردین سال ۹۲ خبرداد و افزود: در این جشنواره مدیریت فروشگاه شهروند با همکاری تامین کننده‌ها اقلام مورد نیاز و مصرفی شهروندان را با تخفیف ۵ تا ۳۵ درصد عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه شهروند حاشیه سود خود را در اقلام اساسی به کمترین حد خود رسانده است، تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی و فضایی که شهروندان نگرانی از تامین نیازهای خود دارند فروشگاه شهروند به دنبال ایجاد آرامش و امنیت اقتصادی خانواده‌ها اعلام می‌کند که حداقل تا ۶ ماه آینده در شرایطی که اوضاع اقتصادی مساعد نباشد کالا برای عرضه دارد.

۱۰ هزار بارکد کالای مورد نیاز مشمول تخفیف ۵ تا ۳۵ درصدی شدند

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه قریب به ۱۰ هزار بارکد کالای مورد نیاز مشمول تخفیف ۵ تا ۳۵ درصدی هستند، گفت: کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، چای، قند و شکر، رب و پودر صابون با تخفیفی بیشتر به شهروندان ارائه می‌شود.

افزایش ساعت كارفروشگاه‌های شهروند

وی ادامه داد: ساعت فعالیت فروشگاه‌های شهروند در زمان اجرای جشنواره یک ساعت افزایش می‌یابد البته اعلام کرده‌ایم که اگر فردی برای خرید در فروشگاه بود حق تعطیل کردن فروشگاه را ندارند. فروشگاه بیهقی نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش شهروندان است.

عرضه ارزان مرغ و گوشت در فروشگاه‌های شهروند

گودرزی درباره قیمت گوشت و مرغ در فروشگاه شهروند نیز به ایلنا گفت: سیاست ما بر این است که قیمت اقلام پروتئینی پایین از قیمت موجود در بازار روز باشد برای نمونه روز گذشته قیمت گوشت قرمز ۵ هزار تومان ارزان‌تر از بازار آزاد بود در تلاش هستیم تا مرغ و گوشت شب عید شهروندان با قیمت مناسب به آن‌ها عرضه شود البته سیاست ما تابع تدابیر دولت و وزارت بازرگانی است.

وی درباره قیمت پسته در فروشگاه شهروند نیز گفت: تمام تلاش ما بر این است تا اجیل مورد نیاز شب عید با قیمت مناسب عرضه شود از این رو در چند ماه گذشته پیش بینی این شرایط را داشتیم و هم اکنون در جزیره سلامت که به تازگی در ۸ فروشگاه دیگر نیز فعال شده است پسته به صورت بسته بندی و آزاد وجود دارد.

گودرزی ادامه داد: ما تابع سیاست دولت هستیم و به عنوان بنگاه اقتصادی باید قیمت مجاز محصولات خود را عرضه کنیم هم اکنون نماینده ما در وزارت بازرگانی است که در صورت ارائه پسته به قیمت ۳۰ هزار تومان فروشگاه‌های شهروند نیز خریداری و به شهروندان با قیمت تعیین شده عرضه کنند اما بدون شک ما نمی‌توانیم پسته‌ای را که به قیمت ۵۰ هزار تومان یا بیشتر را با نرخ ۳۰ هزار تومان عرضه کنیم.

مدیرعامل فروشگاه شهروند با بیان اینکه هر اتفاقی که بیفتد اقلام عرضه شده در فروشگاه شهروند با قیمتی پایین‌تر از سایر فروشگاه‌ها به مردم ارائه می‌شود گفت: به دلیل قیمت‌های مناسب فروشگاه‌های شهروند همواره این فروشگاه‌ها شلوغ هستند.

تخفیف ۴۵ به كارمندان دولتی با حقوق كمتر از یك میلیون تومان در فروشگاه‌های شهروند 

گودرزی در ادامه با بیان اینکه مکاتباتی با وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دولتی و غیردولتی برای تخفیف ویژه کارمندان با حقوق کمتر از یک میلیون انجام شده است، افزود: تلاش ما بر این است که این کارمندان از جشنواره نوروزی ما استفاده کنند کافی است معاونت نیروی انسانی اسامی کارکنان خود را به ما ارائه دهند تا این افراد علاوه بر برخورداری ۵ تا ۳۵ درصدی تخفیف فروشگاه شهروند از تخفیف ده درصدی ویژه کارمندان نیز برخودار شوند.

به گفته وی هم اکنون عرضه فرش دست بافت در فروشگاه شهروند دایر است و به زودی نیز غرفه فروش طلا در فروشگاه‌های شهروند دایر می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهروند درباره فعالیت هایپراستار نیز گفت: فروشگاه شهروند یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که دارای نشان استاندارد است و در مساحتی بالغ بر ۴۲ هزار متر مربع به طور میانگین سالانه ۵۰ میلیون نفر و روزانه ۱۳۰ هزار نفر مراجعه کننده دارد. شهروند به سلامت شهروندان خود تعهد دارد و سعی می‌کند اقلامی را که به مردم ارائه می‌دهد با کیفیت مناسبی باشدمن هیچ‌گاه علیه رقبای خود حرف نمی‌زنم اما متاسفانه هایپراستار این سیاست را ندارد برای نمونه برنج اورگوئه به مردم عرضه می‌کند در صورتی که هم اکنون هیچ سازمان نظامی از این برنج استفاده نمی‌کند.

گودرزی با اشاره به اینکه فروشگاه شبانه روزی شهروند موفق عمل کرده است گفت: فروش شبانه تنها این فروشگاه متغیر است و حتی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز رسیده است این طرح در راستای توجه به مشکلات کارمندان دولت که در روز زمان خرید ندارند اجرایی شد.


وی درباره اجرای طرح گل یاس نیز گفت: این طرح از ۵ اسفند به دلیل برگزاری جشنواره عید به مدت ۴۰ روز منتفی است اما بعد از آن طرح گل یاس که‌‌ همان استفاده از کوپن‌های تخفیف ۳۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

هفتاد هزار مشترک فروشگاه مجازی شهروند

گودرزی با اشاره به اینکه شهروند اولین فروشگاه مجازی با مجوز است افزود: هم اکنون هفتاد هزار مشترک فروشگاه مجازی ما دارند و شهروندان می‌توانند با تماس با شماره ۴۸۸۸ و سایت فروشگاه شهروند خرید مجازی کنند.


وی از برگزاری مراسم قرعه کشی در پایان جشنواره نوروزی ۹۲ خبرداد و گفت: در فروشگاه‌های کوچک هر ۳۵ هزار تومان خرید یک امتیاز و در فروشگاه‌های بزرگ هر ۱۵۰ هزار تومان یک امتیاز خواهد داشت پس از پایان جشنواره مراسم قرعه کشی انجام می‌شود.

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند با اشاره به اینکه ارائه کالا و تنوع محصولات متناسب با نیاز شهروندان و مساحت آن انجام می‌شود گفت: خوشبختانه ۸۵ درصد از کالاهای شهروند محصول داخل کشور است.

وی در پایان گفت: در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده غرفه مخصوص این افراد در فروشگاه‌ها دایر است و ما از این افراد حمایت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز