خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در مرکز تهران

asdasd

در این هفته نمایشگاه عکس از حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ را در سطح نواحی پنجگانه منطقه هفت برگزار می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه هفت با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع منطقه در هفته دفاع مقدی (دهه کرامت) از نمایشگاه دفاع مقدی منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، رمضان میر عباسی با اشاره به برنامه‌های منطقه در هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته نمایشگاه عکس از حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ را در سطح نواحی پنجگانه برگزار می‌شود که در این نمایشگاه در کنار عکس‌های یادمان شهدا محصولات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشن‌های ویژه دهه کرامت با تعامل و مشارکت مساجد، شورایاری‌ها، بسیج و گروههای مردمی در مساجد و بوستان‌های سطح منطقه را نیز از سی یکم ماه جاری در دست اقدام داریم.

شهردار منطقه هفت، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان توکلی، دیدار با خانواده معظم شهدا طی هفته دفاع مقدس به صورت روزانه، برگزاری مسابقه با موضوع دفاع مقدس در سطح منطقه و برگزاری نشست‌های شب خاطره در بوستان توکلی را از دیگر برنامه‌های منطقه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

مقام ارشد منطقه هفت، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با جنبازان دفاع مقادس، اردوی یک روزه قم و جمکران، بازدید از شهدای محراب، اردوی یک روزه حرم تا حرم و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس را ادیگر برنامه‌های منطقه در دفاع مقدس برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز