خبرگزاری کار ایران

در جهت استفاده ازابزارهای بهینه و پایدار مدیریت جامعه شهری؛

گواهینامه استاندارد زیست محیطی ایزو ۱۴۰۰۱ شهرداری منطقه ۱۶ تمدید شد

کد خبر : ۴۸۱۱۰

یکی از ابزارهای بهینه و پایدار مدیریت جامعه شهری، رویکرد نظاممند به حفظ و حراست از محیط زیست و تعهد به رعایت قوانین، مقررات و تعهدات زیست محیطی در سطوح زندگی شهری است.

ایلنا:‌ جلسه اختتامیه ممیزی مجدد iso ۱۴۰۰۱ در شهرداری منطقه ۱۶ با حضور مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه، مهندس هومن نصیری معاون امور شهری و فضای سبز و نمایندگان شرکت SGSکشور سوئیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید محسن اسدی شهردار منطقه در جلسه اختتامیه ممیزی مجدد iso ۱۴۰۰۱ ضمن تشکر از همکاران به خاطر تلاش‌های صورت گرفته و تقدیر از گروه ممیزی که موضوعات را به خوبی بررسی و استخراج کرده‌اند گفت: نگاه مدیریت شهری به پهنه جنوب و موضوع رسیدگی به وضعیت محیط زیستی مناطقی همانند منطقه ۱۶موجب تقویت آن شده و با همکاری و همراهی شهروندان شرایط مناسب تری برای زندگی مهیا گردیده است.

شهرداری منطقه ۱۶ در ادامه با اشاره به سرانه فضای سبز حدود ۱۲ متر در منطقه افزود: یکی از ابزارهای بهینه و پایدار مدیریت جامعه شهری، رویکرد نظاممند به حفظ و حراست از محیط زیست و تعهد به رعایت قوانین، مقررات و تعهدات زیست محیطی در سطوح زندگی شهری است.

سید محسن اسدی شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به اینکه این منطقه در گذشته به عنوان پهنه سکونت تعریف نشده بود گفت: در طول سال‌های اخیر با توجه به اقدامات گسترده انجام گرفته در این منطقه شرایط زیست محیطی مناسبی برای سکونت پیدا کرده است و اینک دغدغه منطقه به حد اقل رساندن و کاهش مشکلات زیست محیطی است و تلاش زیادی شده تا با رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان به این مهم دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز