خبرگزاری کار ایران

خانه‌های ورزش منطقه ۱۰ به وسایل ورزشی تجهیز شدند

کد خبر : ۴۷۵۲۵

در طرح خانه به خانه با ورزش نیز تعداد ۲۵۰ هزار کارت نیم بها و رایگان از طریق شورایاری‌ها بین شهروندان توزیع می‌شود همچنین با هدف نهادینه سازی ورزش در بین کارکنان منطقه کارت الکترونیکی ورزش بین آنان توزیع خواهد شد.

ایلنا:‌ شهردار منطقه از تجهیز خانه‌های ورزش محلات ۱۰ گانه به وسایل ورزشی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه طرح‌های خانه به خانه با ورزش و استعدادیابی جوانان و... با هدف رشد و توسعه ورزش آسان و ارزان در بین اقشار مختلف و سهولت در دسترسی شهروندان به مراکز ورزشی، جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در منطقه در حوزه شهروندان و کارکنان منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: به زودی تمام خانه‌های ورزش سطح منطقه به وسایل ورزشی شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت، لباس، توپ، تور و... تجهیز می‌شود همچنین مرکز اخلاق و فرهنگ اسلامی در ورزش با هدف ایجاد سلامت روحی ورزشکاران و جلوگیری از ناهنجاری‌ها دایر خواهد شد.

عظیمی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه طرح استعدادیابی جوانان در قالب برنامه ریزی، سیاستگذاری و نظارت بر نهادینه سازی و توسعه فرهنگ ورزش حرفه‌ای و همچنین شناسایی و انتخاب ورزشکارانی که بیشترین توانایی را برای رشته ورزشی خاص دارند در منطقه برگزار می‌شود افزود: این طرح در ۱۰ رشته ورزشی با حضور ۱۰ مربی خبره از فدراسیون ورزشی شامل فوتبال، فوتسال، کشتی، ورزش‌های رزمی، دو و می‌دانی، آمادگی جسمانی، شنا و... اجرا خواهد شد و در این روش می‌توان به‌توسعه رشته‌های مختلف ورزشی کمک کرد و افراد رابه سمت رشته‌هایی که از نظر جسمانی، فیزیولوژیکی، روانی برای آن‌ها مناسب ترند هدایت نمود.

شهردار منطقه استعدادیابی ورزشی را راهی منطقی، کوتاه و مقرون به صرفه برای حضور موفقیت آمیز ورزشکاران در صحنه‌های بین المللی دانست و تصریح کرد: این فرآیند نیازمند شناسایی و انتخاب افراد با استعدادی است که شرایط لازم جسمانی، مهارتی و رفتاری برای موفقیت در ورزش خاص را داشته باشند و برای اولین بار برای گروه‌های سنی نونهالان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال دختر و پسر، معلولین و... با همکاری اداره آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، سازمان ورزش شهرداری تهران و مراکز خصوصی اتفاق می‌افتد و در ۲ مجموعه ورزشی برادران محبی و جانبازان ثبت نام به عمل می‌آید.

وی یادآور شد: در طرح خانه به خانه با ورزش نیز تعداد ۲۵۰ هزار کارت نیم بها و رایگان از طریق شورایاری‌ها بین شهروندان توزیع می‌شود همچنین با هدف نهادینه سازی ورزش در بین کارکنان منطقه کارت الکترونیکی ورزش بین آنان توزیع خواهد شد.
عظیمی با اشاره به دیگر رئوس برنامه‌های اداره ورزش تصریح کرد: ایجاد شناسنامه ورزشی، انجام تست ورزشی و پزشکی، آزمایش ژنتیک و خون با کمک فدراسیون ورزشی، بررسی مشکلات درسی و خانوادگی با حضور روان‌شناس، دعوت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، حمایت مالی و ورزشی از افراد مستعد در رشته‌های مختلف، برگزاری اختتامیه فوتبال کارکنان و محلات، انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش، توجه به ورزش‌های همگانی و... از جمله اقدامات در دست اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز