خبرگزاری کار ایران

در طرح استقبال از بهار صورت می‌گیرد؛

اجرای خط کشی محوری در ۳۰ کیلومتر از معابر منطقه ۱۰ تهران

کد خبر : ۴۶۷۶۵

عملیات نگهداشت خطوط اتوبوس‌های تندرو در قالب ساماندهی، بهسازی و مرمت آسفالت معابر، بهبود روشنایی، نظافت و شست و شوی آن‌ها از دیگر اقدامات منطقه در طرح استقبال از بهار است.

ایلنا:‌ شهردار منطقه ۱۰ با تشریح عملکرد حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه در اجرای طرح استقبال از بهار از اجرای عملیات خط کشی محوری در ۳۰ کیلومتر از معابر منطقه ۱۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار و به منظور بهبود کیفی و کمی خدمات رسانی سیستم حمل و نقل عمومی و سهولت در تردد شهروندان و همچنین تشویق به استفاده از وسایط نقلیه عمومی، ایمنی مسافران و زیبایی بصری منطقه عملیات خط کشی محوری به طول ۳۰ هزار متر در خیابان‌های اصلی منطقه شامل خیابان آزادی، قصرالدشت، قزوین، کارون، جیحون، بزرگراه شهید نواب صفوی و... اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نگهداشت مسیر اتوبوس‌های تندرو در محدوده منطقه خاطر نشان کرد: عملیات نگهداشت خطوط اتوبوس‌های تندرو در قالب ساماندهی، بهسازی و مرمت آسفالت معابر، بهبود روشنایی، نظافت و شست و شوی آن‌ها از دیگر اقدامات منطقه در طرح استقبال از بهار است.

شهردار منطقه در ارتباط با به رئوس برنامه‌های پیش بینی شده توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک در طرح استقبال از بهار افزود: ساماندهی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه، مرمت، تعمیر و نگهداری المان‌ها و تابلوهای ترافیکی، مرمت گاردیل‌های سطح منطقه در بزرگراه شهید نواب صفوی، شست و شوی تابلو‌ها و المان‌های راهنمایی و رانندگی، همسطح سازی و پوشش روی نهر‌ها با استفاده از پل‌های فلزی، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح محدوده شامل تامین روشنایی، پوشش سقف، نصب شیشه، نصب تابلو، رنگ آمیزی، نظافت و شست و شو، رنگ آمیزی پل‌های عابر پیاده و... از موضوعات دیگری است که در این طرح اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز