خبرگزاری کار ایران

قالیباف خبر داد:

ارائه بسته خدمات رفاهی به تاكسیرانان در طرح بشارت

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۶۸

براساس نرخ تورم ۱۲ درصد افزایش قیمت داشته‌ایم ولی قیمت پنیر از چند ماه گذشته تاکنون چند برابر شده است/ در زمان نرخ گذاری کرایه‌ها به مشکلات آن‌ها توجه می‌شود اما باید بگویم که برخی مصوبات شورا در فرمانداری تایید نمی‌شود.

ایلنا: شهردار تهران گفت: ‌در شرایط کنونی و تورم موجود در جامعه فشاری بر مردم و رانندگان تاکسی وارد می‌شود. اما بار‌ها در شورای شهر مطرح کردند که در زمان قیمت گذاری باید مردم را در کنار رانندگان تاکسی ببینیم

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد باقر قالیباف شب گذشته در راه اندازی سامانه بشارت (سامانه دهی خدمات رفاهی تاکسیرانان شهر تهران) با بیان اینکه خدمات بی‌منت تاکسیرانان تهران به هیچ وجه قابل جبران نیست تاکید کرد: از دغدغه و مشکلات تاکسیرانان به خوبی آگاه هستم و در این مسیر اقداماتی برای آن‌ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم آنگونه که باید و شاید مشکلات رانندگان تاکسی را حل و فصل کنیم به سختی کار تاکسیرانان اشاره کرد و افزود: با سختی کار یکایک شما عزیزان آشنا هستم چرا که من از خدمات شما مطلع هستم و می‌دانم با چه زحمات و مشقاتی در کار خود مواجه هستید و آن را درک می‌کنم.

شهردار تهران با اشاره به حضورش در میان جمعی از اتوبوسرانان در روز‌های اول مدیریتش در شهرداری تهران گفت: در آن روز‌ها رانندگان اتوبوسرانی گله‌مند بودند که من با کار آن‌ها آشنا نیستم این درحالی است که من نیز چرخ ماشین باز کردم پنچری گرفتم و به خوبی می‌دانم که جک زدن و تعویض لاستیک چه سختی‌هایی دارد.

قالیباف با تاکید بر اینکه با گوشت و پوست و استخوانم زحمات شما عزیزان را درک می‌کنم خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهم این توفیق را ازآن من کند تا بتوانم بخشی از مشکلات شما را جبران کنم.

وی با بیان اینکه ۸۰ هزار نفر تاکسیران در شهر تهران فعالیت می‌کنند، گفت: مطمئناً این طرح نمی‌تواند تمام مشکلات این قشر را حل کند ولی بخشی از آنکه مربوط به خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی می‌شود را پوشش می‌دهد.

قالیباف به افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد و گفت: اعلام کرده‌ام که با توجه به تورم نباید به مردم فشار بیاوریم و باید ملاحظه آن‌ها را در قیمت‌گذاری حمل و نقل عمومی بکنیم ولی رانندگان تاکسی نیز جزئی از مردم هستند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: براساس نرخ تورم ۱۲ درصد افزایش قیمت داشته‌ایم ولی قیمت پنیر از چند ماه گذشته تاکنون چند برابر شده است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه برای حل برخی از مشکلات رانندگان به مجوزات قانونی نیازمند هستیم خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و تورم موجوددر جامعه فشاری بر مردم و رانندگان تاکسی وارد می‌شود. اما بار‌ها در شورای شهر مطرح کردند که در زمان قیمت گذاری باید مردم را در کنار رانندگان تاکسی ببینیم رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی نیز جزء مردم هستند و جدا از آن‌ها محسوب نمی‌شوند.

وی ادامه داد: محل درآمد رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های شخصی از کرایه‌هایی است که دریافت می‌کنند از این رو قطعا در زمان نرخ گذاری کرایه‌ها به مشکلات آن‌ها توجه می‌شود اما باید بگویم که برخی مصوبات شورا در فرمانداری تایید نمی‌شود و اگر در این بخش نتوانیم گامی برداریم حتما از طریق طرح‌های مختلف از جمله سامانه بشارت سعی خواهیم کرد مشکلات شما عزیزان را حل کنیم.

شهردار تهران در ادامه صحبت‌های خود بالا‌ترین عبادت را خدمت به خلق خدا دانست و تاکید کرد: دوستان من در راه خدا خدمت کنید و به غیر از خدا خود را به کسی دیگری نفروشید قیمت انسان‌ها هرچقدر خود را به قیمت بالایی بفروشند ناچیز است حتی اگر قرار باشد این مساله در راه تامین معاش خانواده باشد پیشنهاد من این است که با خدا معامله کنید.

وی گفت: اگر امروز در کار خود ذره‌ای کوتاهی کنیم در روزقیامت باید پاسخگو باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز