خبرگزاری کار ایران

جنبش عدالت خواهی، شعار غرفه منطقه ۱۹ در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۷

در هر یک از میادین اصلی، 3 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه اتوبوس مجزا نیز از مقابل در اصلی شهرداری منطقه 19 به سمت محل راهپیمایی حرکت خواهند کرد.

ایلنا: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برپایی غرفه های فرهنگی، هنری و ورزشی همزمان با راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام رسول جوادی با اشاره به مشارکت عمومی و فعال مسئولان و شهروندان این منطقه در راهپمایی روز فردا گفت: این منطقه به منظور ارائه خدمات فرهنگی و بهینه سازی بخشی از اوقات فراغت شهروندان در این روز غرفه ای را تدارک دیده که در محل میدان فتح، خیابان آیت اله سعیدی مستقر می شود.

وی افزود: در این غرفه شهروندان می توانند ضمن دریافت بسته‌های فرهنگی و پذیرایی از برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری مختلف شامل مسابقات دارت، طناب کشی، نقاشی برای کودکان با موضوعات انقلاب، گریم کودکان و سایر برنامه های ویژه این روز بهره مند شوند.

جوادی با اشاره به اینکه ازمجموع 374 محله شهر تهران، 34 محله برای برگزاری غرفه های ویژه روز 22 بهمن انتخاب شده اند،تصریح کرد: با توجه به اینکه محله شریعتی شمالی به عنوان یکی از محلات منطقه 19 نیز در لیست محلات انتخابی جای می گیرد، غرفه مجزایی نیز ویژه عرضه دستاوردهای انقلابی این محله و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی، در جایگاهی نزدیک به غرفه منطقه 19 دایر می شود.

به گفته وی به هر کدام از غرفه های محلات شعار ویژه ای در راهپیمایی روز 22 بهمن اختصاص داده شده است که «جنبش عدالت خواهی» شعار غرفه ویژه منطقه ما خواهد بود.

جوادی همچنین درخصوص ارائه تسهیلات نقل و انتقال برای حضور پرشور آنها در راهپمایی فردا گفت: به همین مناسبت در هر یک از میادین اصلی، 3 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه اتوبوس مجزا نیز از مقابل در اصلی شهرداری منطقه 19 به سمت محل راهپیمایی حرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه محلات این منطقه با بنر مربوط به خود شامل شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «جانم فدای رهبر» و «ما تا آخر ایستاده ایم» از سرای محله خود برای حضور فعال در راهپمایی حاضر می شوند، خواستار مشارکت هرچه بیشتر شهروندان برای خلق حماسه ای دیگر همچون سالهای گذشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز