خبرگزاری کار ایران

هفته آینده؛ آغاز پرداخت الکترونیکی کرایه تاكسی

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۹۸

این طرح برای نخستین بار توسط سازمان تاکسیرانی در ۱۰ تاکسی ویژه، ۱۰ ون و ۸۰ تاکسی خطی که از میدان صادقیه به نقاط مختلف شهر می‌روند اجرا می‌شود.

ایلنا:‌ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای آزمایشی طرح پرداخت الکترونیک کرایه در ۱۰۰ تاکسی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، میثم مظفر، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: این طرح برای نخستین بار توسط سازمان تاکسیرانی در ۱۰ تاکسی ویژه، ۱۰ ون و ۸۰ تاکسی خطی که از میدان صادقیه به نقاط مختلف شهر می‌روند اجرا می‌شود.

مظفر با اشاره به دو شیوه پرداخت آنلاین و آفلاین کرایه در تاکسی‌ها خاطرنشان کرد: در این طرح ۹۰ تاکسی خطی و ون به طور آفلاین و ۱۰ تاکسی ویژه به طور آنلاین خدمات پرداخت الکترونیک را ارئه می‌دهند. در سیستم پرداخت آنلاین امکان پرداخت‌های کارتهای بانکی عضو شتاب وجود دارد. پرداخت آفلاین به کارت‌های مترو و اتوبوس محدود می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای فاز نخست طرح آسیب‌شناسی ست، تصریح کرد: تا کنون در اغلب کشورهای توسعه یافته که پرداخت الکترونیک صورت می‌گرفته، پرداخت‌ها آنلاین بوده و پرداخت آفلاینکه محدود به سیستم شهرداری و خدمات شهروندی ست در جهان کم نظیر است که مورد تاکید شهردار تهران نیز بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان دارد تاکسیرانان با اجرای این طرح نسبت به دریافت روزانه و در آمد روزانه‌شان نگرانی داشته باشند، با هماهنگی با بانک شهر همزمان با اجرای طرح به طور میانگین درآمد یک هفته تاکسیرانان به حساب آن‌ها ریخته می‌شود که نگرانی برای درآمدشان وجود نداشته باشد.
این طرح بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین سازمان تاکسیرانی شهر تهران و بانک شهر و شرکت تولید کننده سیستم‌های مدیریت هوشمند است اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز