خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

گودبرداری‌های رها شده امنیت زنان را تهدید می‌كند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۲

در بسیاری از موارد، گودبرداری آغاز می‌شود اما پروسه آن طولانی می‌شود و هیچ نظارتی روی آن وجود ندارد.

ایلنا: عضو كمیته شورای شهر تهران گفت: گودبرداری‌های رها شده، امنیت زنان را در محلات تهران تهدید می‌كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه آباد رییس کمیته سلامت شورای شهر در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینكه برای گودبرداری‌ زمان مشخصی تعیین شود، گفت: در بسیاری از موارد گودبرداری آغاز می‌شود اما پروسه آن طولانی می‌شود و هیچ نظارتی روی آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: در یک کوچه و یک گذر، محدوده ۷ -۸ متری طولانی شدن این پروسه، ایمنی مردم راتحت تاثیر قرار می‌دهد حتی برای بانوانی که از این مسیر عبور می‌کند، ایجاد ناامنی می‌کند بهتر است زمان بندی دقیقی علاوه بر نظارت برای گودبرداری تعیین شود. تا مشکل ایمنی و امنیتی کمتری داشته باشیم.

مهدی چمران در پاسخ به این اظهارنظر گفت: در لایحه مذکور برای آغاز و پایان گودبرداری زمانی تعیین شده است اما اینکه پس از گودبرداری ساخت و ساز انجام می‌شود این موضوع از نظر فنی قابل بررسی نیست بلکه باید به صورت حقوقی به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: برای نمونه، گودبرداری در میدان آرژانتین انجام شده بود اما دو سال بعد از گود برای هیچ ساخت و سازی در آن انجام نشد در ‌‌نهایت از شهرداری تهران خواستم تا این گودبرداری را پرکند و اگر مالک شکایتی داشت آن زمان از طریق مراجع قانونی به این شکایت پاسخ دهیم و بگوییم براساس اسناد موجود و خطرات احتمالی این کار انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز