خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۱۰۸ چشمه سرویس بهداشتی در شمال شرق تهران

کد خبر : ۳۳۱۳۶

توسعه سرویس بهداشتی کمک شایانی به کاهش بعضی از ناهنجاریهای اجتماعی می‌كند.

ایلنا:‌ قائم مقام شهردار منطقه ۴ گفت: ۱۰۸ چشمه سرویس بهداشتی تا یک ماه آینده در محدوده شمال شرق تهران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، سید حسین حسینی‌نژاد در بازدید از پروژه احداث سرویسهای بهداشتی و خانه‌های اسکان کارگری با اعلام این خبر گفت: توجه ویژه به سلامتی و ارتقاء بهداشت عمومی شهروندان بویژه مسافران از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح توسعه سرویسهای بهداشتی در معابر بزرگراهی و بوستان‌ها است و توسعه این اماکن بهداشتی کمک شایانی به کاهش بعضی از ناهنجاریهای اجتماعی خواهد نمود.

وی افزود: در این طرح ۱۱ سرویس بهداشتی در قالب ۱۰۸ چشمه در نواحی ۲، ۴، ۵، ۷ و ۹ در دستور کار معاونتهای خدمات شهری و فنی و عمرانی قرار گرفت و با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رو به پایان است.

حسینی‌نژاد با اشاره به مکانهای احداث سرویسهای بهداشتی اضافه کرد: تقاطع بزرگراه شهید زین الدین و خیابان استخر با ۸ چشمه و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بزرگراه امام علی (ع) خروجی شیان به طرف پارک لویزان با سازه LSF در دست اقدام قرار دارد.

قائم مقام شهردار منطقه ۴ گفت: بلوار استقلال تقاطع خیابان کوهستان، فلکه چهارم تهرانپارس ضلع جنوب، جاده آبعلی- اتوبان بابابی غرب جنب سوله بحران، حکیمیه بلوار بابائیان جنب بوستان ساحل، خیابان هنگام جنب ترمینال تاکسیرانی میدان رسالت، فلکه ۴ تهرانپارس ضلع جنوب غربی پارک پلیس، جنب بازیکده خانوادگی، ضلع شمال شرقی و شمال غربی باغ پرندگان محدوده پرندگان گرمسیری از جمله محلهایی است که این سرویسهای بهداشتی در آن‌ها احداث می‌شود.

حسین‌نژاد افزود: با بهره برداری از این چشمه‌ها، تعداد چشمه‌های احداث شده در منطقه ۴ به عدد ۵۰۹ خواهد رسید.

وی در ادامه از احداث ۳ ساختمان مکانیزه اسکان کارگری خبر داد و گفت: تا کنون ۹ ساختمان اسکان کارگری در منطقه۴ احداث شده است و به منظور رفاه حال کارگران ۳ ساختمان دیگر به صورت مکانیزه در سح منطقه احداث خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز