خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهارده تهران:

پروژه‌های عمرانی با سرعت و کیفیت ادامه دارد

کد خبر : ۲۳۶۶۵

این پروژه با گذشت یکسال به مرحله خوبی رسیده و این سرعت عمل نشان دهنده عملکرد خوب شهرداری در این زمینه بوده است.

ایلنا: شهردار منطقه چهارده تهران گفت: پیمانکاران و مهندسین عمرانی شهرداری تهران در تلاش هستند تا باسرعت بالاتر و با همان کیفیت بالای قبلی به کار و عملیات اجرایی به پایان برسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اردشیر نوریان در مراسم بهره برداری از ده تقاطع پروژه بزرگراه امام علی(ع) گفت: امیدواریم با بهره برداری از این ده پل شاهد سرعت عمل و تکمیل نهایی پروژه باشیم و همچنین از اهالی هم جوار با پروژه بزرگراه امام علی بابت صبر و همکاری تقدیر و تشکر میکنیم.

شهردار منطقه چهارده تهران ضمن تاکید بر کیفیت عملیات عمرانی پروژه بزرگراه امام علی(ع) تصریح کرد: پیمانکاران و مهندسین عمرانی شهرداری تهران در تلاش هستند تا باسرعت بالاتر و با همان کیفیت بالای قبلی به کار و عملیات اجرایی به پایان برسانند.

وی با بیان اینکه این پروژه می‌بایست در مدت شش تا هفت سال به پایان میرسید گفت: این پروژه با گذشت یکسال به مرحله خوبی رسیده و این سرعت عمل نشان دهنده عملکرد خوب شهرداری در این زمینه بوده است.

نوریان ضمن اشاره به تاکید شهردار تهران بر تلفیق اخلاص وهمت افزود: اگر در تمامی امور کشور با اخلاص و تلاش ورود پیدا کنیم بی شک با هیچ مشکلی رو به رو نمی‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز