خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران‌:

آشفتگی نمای ساختمان‌های ما در هیچ كجای دنیا دیده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۴

همه ما به نوعی از ساماندهی نماهای ساختمانی فرار می‌کنیم بعد از گذشت سی و سه سال همچنان سر خط هستیم.

ایلنا:‌سخنگوی شورای شهر تهران تاكید كرد:‌ در هیچ كجای دنیا آشفتگی نمای ساختمان‌های دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو دانشجو در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران درباره الزام شهرداری تهران به رعایت اصول معماری اسلامی و ایرانی و زیباسازی نما، با اشاره به آشفتگی نمای شهر تهران، اظهار کرد: شهر و شهروندان از یکدیگر تاثیر می‌پذیرند و نمی‌توان این دو را از یکدیگر جدا دانست.

وی با بیان اینکه این آشفتگی بر شهروندان تاثیر می‌گذارند، تصریح کرد‌: شهروندان به مرور زمان از این آشفتگی تاثیر می‌پذیرند. در هیچ جای دنیا نمای ساختمان‌ها اینگونه نیست.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: ‌صرف صاحب ملک بودن کافی نیست که بتوانیم هر جور که دلمان می‌خواهد نمای ساختمان‌ها را تغییر دهیم و این اصلا درست نیست.

دانشجو با بیان اینکه در حوزه شهرسازی درباره مشخصات فنی ساختمان‌ها شهرداری ورود می‌کند اما در حوزه نما نه تاکید کرد: در هیچ کدام از شهرهای دنیا این قاعده که تنها صاحب ملک بودند کافی است تا نمای ساختمان براساس سلیقه فرد ایجاد شود صدق نمی‌کند و تنها در شهر ما و کشورما این موارد دیده می‌شود.

حسن بیادی نایب رییس شورای شهر تهران نیز درباره نمای ساختمان گفت: همه ما به نوعی فرار می‌کنیم بعد از گذشت سی و سه سال همچنان سر خط هستیم.

وی ادامه داد: اینکه بخواهیم همه اصناف را در یک موضوعی همراه خود کنیم غیر ممکن است و تنها با تحکیم مدیریت است که می‌توان به تعریف دقیقی از معماری اسلامی دست یابیم ما الگو داریم و باید به آن توجه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز