خبرگزاری کار ایران

تا پایان امسال ممکن می‌شود؛

یک درخت به ازای هر شهروند تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۹

اجرای طرح درختکاری از نیم سال دوم سال جاری و در فضاهای ممکن و مناسب از جمله داخل منازل، خیابان‌ها، کمربندی‌ها و.... با همکاری شهراداری تهران اجرا می‌شود/ در زمینه خرید درخت جهت درخت کاری اقدامات مناسبی صورت گرفته است به طوری که مناقصه‌ای در این زمینه برگزار شد و برنده این مناقصه نیز مشخص شده است.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهردار تهران از سرانه سبز ۱۵ متر مربعی شهروندان تا پایان سال خبر داد و گفت: تا آخر امسال با اقدامات نهضت درختکاری و فضای سبز، به ازای هر شهروند تهرانی یک درخت داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی عبدالهی در حاشیه افتتاحیه چهارمین جشنواره گل وگیاه واقع در بوستان گفتگو از افزایش سرانه سبز شهروندان تا ۱۴ متر مربع خبر داد و گفت: تا آخر امسال با اقدامات نهضت درختکاری و فضای سبز، این میزان سرانه را تا ۱۵ متر مربع افزایش می‌دهیم و به ازای هر شهروند تهرانی یک درخت داریم.

معاون خدمات شهری شهردارتهران ادامه داد: اجرای طرح درختکاری از نیم سال دوم سال جاری و در فضاهای ممکن و مناسب از جمله داخل منازل، خیابان‌ها، کمربندی‌ها و.... با همکاری شهراداری تهران اجرا می‌شود.

عبدالهی در رابطه با اقدامات شهرداری در درخت کاری شهر تهران تصریح کرد: در زمینه خرید درخت جهت درخت کاری اقدامات مناسبی صورت گرفته است به طوری که مناقصه‌ای در این زمینه برگزار شد و برنده این مناقصه نیز مشخص شده است.

وی ضمن دعوت از شهروند به همکاری با شهرداری در جهت ارتقا اقدامات درختکاری افزود: تا پایان سال جاری تمامی درختان شهر مجهز به پلاکهای الکترونیک جهت سرشماری و آمار دقیق می‌شوند و این در حالی است که پلاکهای گذشته در این امارگیری‌ها محاسبه می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهردار تهران در رابطه با طرح بام سبز خاطر نشان کرد: این طرح در دستور کار قرار گرفته است و شهرداری از متاضیانی که به دنبال ایجاد فضای سبز در پشت بام منازل خود هستند حمایت می‌کند و این در حالی است که جهت آزمایش، این طرح را در ساختمان‌های متعلق به شهرداری اجرا کرده‌ایم.

عبداللهی در رابطه با طرح آبیاری قطره‌ای جنگل‌های تهران بیان کرد: این طرح باری آبرسانی مطلوب و ارائهخدمات بهتر در پارکهای ملی و جنگل‌ها از جمله چیتگر در دستور کار قرار گرفته است و به زوردی به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز