خبرگزاری کار ایران

اتمام بازسازی پارکهای بزرگ منطقه 19

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴

بحث نگهداشت فضای سبز در تمام روزهای سال نیز از اهم فعالیتهای مهم شهرداری محسوب می شود که مرتب در حال انجام است.

ایلنا: معاون فنی و عمران منطقه 19 از بازسازی پارکهای بزرگ در برنامه های عمرانی نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا کرمی با بیان این خبر افزود: دو پارک بهشت و باران از جمله پارکهای بزرگ این منطقه هستند که اقدامات بازسازی و بازپیرایی آنها به اتمام رسیده و هم اکنون به مرحله بهره برداری رسیده اند. این درحالی است که در گذشته این دو پارک دارای وضعیت جنگلی با معابر کم عرض و فضاهای نامناسب بودند و امسال طبق نقشه، معابر آنها عریض شده و فضاهای ناامن نیز شناسایی و اصلاح شده اند.

همچنین تعویض کف پوش، جداول و تأمین روشنایی و زمین بازی و رسیدگی به فضای سبز از دیگر اقدامات مناسبی بودکه این پارکها را از وضعیت جنگلی به اماکن زیبای تفریحی تبدیل کرد.

وی توسعه پارکهای کوچک محلی را از دیگر فعالیتهای عمرانی این حوزه برای توسعه فضای سبز منطقه اعلام کرد و گفت: درهمین راستا پارکهای کوچک محلی همچون جوانه، الهی، شریعتی، شکوفه و مسافر بازسازی شده اند.

کرمی همچنین به احداث پارک جدید شهید باکری به مساحت 6 هکتار اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی استاندارد به مساحت 8 هزار متر مربع، فضای بازی، پیست دوچرخه، زمین بازی و والیبال و طراحی سه آبنما از جمله امکانات این بوستان هستند.

به گفته وی این بوستان مجهز به آبنمای بازی آب و کودک با تجهیزات قوی تر از بوستان آب و آتش شده و هم اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است.آبنمای بوستان شهید باکری به دلیل برخورداری از جاذبه هایی همچون هماهنگی موسیقی و آبنما و اجرای برنامه های متفاوت با استفاده از کامپیوتر می تواند زمینه جذب مسافرین مناطق همجوار را نیز فراهم کند.

کرمی خاطرنشان کرد: بحث نگهداشت فضای سبز در تمام روزهای سال نیز از اهم فعالیتهای مهم شهرداری محسوب می شود که مرتب در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز