خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ثبت احوال:

صدور کارت ملی هوشمند از «عید غدیر» آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸

پس از ارایه کارت هوشمند ملی، تمام سازمان‌هایی که خدماتشان را بر اساس شماره ملی به مردم ارایه می‌شود، شاهد تحول در این حوزه خواهند بود.

ایلنا:‌ رییس سازمان ثبت احوال کشور از آغاز صدور کارت ملی هوشمند از روز «عید غدیر» با حضور رییس‌جمهوری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد ناظمی‌اردکانی در دیدار با استاندار فارس، گفت: ‌ صدور کارت ملی هوشمند از روز عید غدیر با حضور رییس جمهوری در قم آغاز می‌شود.

وی افزود: پس از ارایه کارت هوشمند ملی، تمام سازمان‌هایی که خدماتشان را بر اساس شماره ملی به مردم ارایه می‌شود، شاهد تحول در این حوزه خواهند بود.

ناظمی اردکانی همچنین اظهار کرد: امروز این سازمان با تکیه بر پشتیبانی‌های بی‌سابقه دولت‌های نهم و دهم در حال تبدیل شدن به یک سازمان الکترونیک است.

وی افزود: پروژه‌های مهمی همچون صدور شناسنامه‌های مکانیزه، الکترونیکی کردن آرشیو اسناد سازمان و صدور کارت هوشمند ملی در سازمان ثبت اسناد دنبال و نهایی شده است.

رییس سازمان ثبت احوال کشور با تصریح اینکه سازمان ثبت اسناد کشور امروز شرایط متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه می‌کند، این سازمان را نهادی حاکمیتی و زیرساختی معرفی و تصریح کرد: ثبت احوال در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تاثیرگذار است و احراز هویت و تابعیت و نیز مباحث فرهنگی مربوط به نامگذاری فرزندان از جمله تاثیرات این دستگاه اجرایی است.

وی گفت: هم اکنون بسیاری از خدمات ادارات ثبت احوال، به صورت مکانیزه و در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز