خبرگزاری کار ایران

گودرزی خبر داد:

صدور کارت اشتراک الکترونیکی برای مشتریان وفادار شهروند

کد خبر : ۱۰۱۰۵۲

با صدور کارت اشتراک الکترونیکی دیگر نیازی به مراجعه حضور نیست و با وارد کردن کد اشتراک در پای صندوق، مبلغ فاکتور‌‌ همان روز به فایل مشتری وارد شده و به جمع امتیازات قبلی وی اضافه خواهد شد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از استقبال گسترده شهروندان از طرح مشتریان وفادار این فروشگاه خبر داد و گفت: به زودی کارت اشتراک الکترونیک برای مشتریان وفادار شهروند صادر می‌شود.

به گزارش ایلنا، قدرت گودرزی اظهار کرد: در طرح مشتریان وفادار شهروند، هر مشتری با ارائه فاکتور خرید خود با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می‌تواند به امور مشتریان فروشگاه مراجعه کرده و درخواست ثبت نام در لیست مشتریان وفادار را ارائه دهد. برای مشتریان وفادار شماره عضویت و کارت اشتراک صادر می‌شود و دفعات دیگر به هر میزان که خرید کرده باشند، مبلغ خریداری شده به دفعات قبل افزوده شده و بر اساس آن امتیاز دهی می‌شود.

وی افزود: با رسیدن امتیازات به میزان مشخصی، تخفیف برای خریدهای بعدی مشتری در نظر گرفته شده یا هدیه‌ای به مبلغ تعیین شده به او اهدا می‌شود.

مدیرعامل شهروند با بیان اینکه هم اکنون مشتریان وفادار بعد از هر بار مراجعه به فروشگاه‌های شهروند و خرید، فاکتور خود را به صورت دستی به امور مشتریان ارائه مِ دهند گفت: با صدور کارت اشتراک الکترونیکی دیگر نیازی به مراجعه حضور نیست و با وارد کردن کد اشتراک در پای صندوق، مبلغ فاکتور‌‌ همان روز به فایل مشتری وارد شده و به جمع امتیازات قبلی وی اضافه خواهد شد.

گودرزی افزود: طرح مشتریان وفادار طی چند سال اخیر ساماندهی شده و اکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مش‌ترین شهروند در زمره مشتریان وفادار قرار داشته و از امتیازات آن برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیشترین کد اشتراک در فروشگاه بیهقی صادر شده است خاطرنشان ساخت: مشتریان وفادار از هر شعبه‌ای که خرید کنند می‌توانند مبلغ فاکتور خود را به امور مشتریان‌‌ همان شعبه ارائه دهند و نیازی به مراجعه به شعبه‌ای که اولین بار در آن ثبت نام کردند نیست البته با صدور کارت اشتراک الکترونیکی این مساله نیز راحت‌تر انجام می‌شود.

مدیرعامل شهروند افزود: مشتریان وفادار شهروند به غیر از تخفیفاتی که شاملشان می‌شود، در تمام قرعه کشی‌ها با لحاظ امتیاز ویژه‌ای شرکت داده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز