خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال ۹۲ صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از ۵ کیلومتر مسیر جدید دوچرخه در منطقه ۲۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۱۷

منطقه ۲۲ از بدو تاسیس با توجه به کسب گواهینامه‌های زیست محیطی، آموزشی و...، توسعه فضاهایی با هدف حفظ محیط زیست را بعنوان زیر ساخت در دستور کار داده است.

ایلنا: با احداث ۵ کیلومتر مسیر جدید دوچرخه در منطقه ۲۲ تا پایان سال ۹۲، این منطقه بعنوان قطب تفریحی گردشگری پایتخت گام بزرگ دیگری به سوی تکمیل طولانی‌ترین مسیر دوچرخه کشور در این محدوده از پایتخت برمی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: «منطقه از بدو تاسیس با توجه به کسب گواهینامه‌های زیست محیطی، آموزشی و...، توسعه فضاهایی با هدف حفظ محیط زیست را بعنوان زیر ساخت در دستور کار داده است. افزایش مسیرهای دوچرخه با هدف ترویج استفاده از سیستم حمل و نقل بدون آلودگی و کاهش آلودگی هوای ناشی از استفاده از وسایل دودزا یکی از مهم‌ترین این اقدامات است.»

وی با یادآوری اینکه منطقه ۲۲ طولانی‌ترین مسیر دوچرخه را در اختیار دارد، افزود: «این اقدام از سوی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه صورت می‌گیرد و طی آن، مسیر ویژه دوچرخه‌ای با مسافت ۳ کیلومتر در محور شرقی آزادگان حدفاصل آزاد راه تهران کرج تا بزرگراه شهید حکیم و مسیر ویژه دیگری با مسافت ۲ کیلومتر حدفاصل زیبادشت بالا تا میدان اتریش و اطراف آن احداث می‌شود.»

گفتنی است منطقه ۲۲ پس از شکل گیری تمامی مسیرهای دوچرخه پیش بینی شده در افق طرح، ۱۴۰ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه در اختیار خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز