خبرگزاری کار ایران

۲۲ کشته و زخمی در اصابت موشک به اتوبوس کارگران مصری

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۵

چکیده: «شب گذشته یک موشك به اتوبوس حامل کارگران کارخانه سیمان در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی «العریش اصابت کرد/ در نیتجه این واقعه سه نفر کشته و 19 نفر دیگر زخمی شدند».

در حمله موشكی به اتوبوس حامل کارگران یک کارخانه در شبه جزیره «سینا» در مصر سه تن کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، شاهدان عینی گفتند که شب گذشته یک موشك به اتوبوس حامل کارگران کارخانه سیمان در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی «العریش» مرکز استان سینای شمالی اصابت کرد.
شاهدان عینی افزودند که در اثر اصابت این راکت سه تن کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند.

این موشك احتمالا فرودگاه العریش یا زره‌پوش پلیس را هدف قرار داده بود اما به اشتباه به اتوبوس کارگران اصابت کرد.
شاهدان عینی همچنین تاکید کردند که افراد نا‌شناس به آمبولانس‌هایی که برای انتقال مجروحان به محل حادثه آمده بودند، تیراندازی کرده و نیروهای پلیس و ارتش که به منطقه رسیده بودند نیز با آن‌ها درگیر شدند.
در همین حال برخی شاهدان نیز گفتند که افراد مسلح در ابتدا یک خودروی پلیس را که همراه اتوبوس بود، با آر پی جی هدف قرار دادند و سپس به اتوبوس حمله کردند.
بنا بر این گزارش، طی ۱۰ روز گذشته تندروها حملات خود علیه ارتش و پلیس در شبه جزیره سینا را به شدت گسترش داده‌اند؛ حملاتی که به نظر می‌رسد در اعتراض به برکنای «محمد مرسی» از سمت ریاست‌جمهوری مصر توسط ارتش رخ می‌دهد. همچنین در این حملات تعدادی از نیروهای پلیس و ارتش مصر جان خود را از دست دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز