خبرگزاری کار ایران

مرکز تحقیق کی استون گزارش داد:

افزایش کارگرانی با درآمد ناچیز در مقیاس آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۱۶

چکیده: «۲۶ درصد از کارگران ایالت پنسیلوانیا دستمزدی کمتر از ۲۳ هزار و ۲۸۳ دلار در سال (که دستمزدی فقیرانه در ازای ۵۲ ساعت کار در هفته برای کارگری با خانواده‌ای چهار نفری به شمار می‌رود) دریافت می‌کنند.»

بر اساس تازه‌ترین گزارشی که «مرکز تحقیق کی استون» منتشر کرد، از هر چهار کارگری که در ایالت پنسیلوانیا آمریکا کار می‌کنند، یک نفر دستمزد ناچیز دریافت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی ورلد سوسیالیست، مرکز تحقیق کی استون در گزارش خود آورده است که از هر سه کارگر زیر ۲۴ سال اهل این ایالت نیز، دو نفر دستمزد فقیرانه دریافت می‌کنند.
گزارش سالانه «مرکز تحقیق کی استون» موسوم به «وضعیت کار در ایالت پنسیلوانیا در سال ۲۰۱۳» که بیست و هشتم اوت منتشر شد، نشان می‌دهد ۲۶ درصد از کارگران ایالت پنسیلوانیا دستمزدی کمتر از ۲۳ هزار و ۲۸۳ دلار در سال (که دستمزدی فقیرانه در ازای ۵۲ ساعت کار در هفته برای کارگری با خانواده‌ای چهار نفری به شمار می‌رود) دریافت می‌کنند. این در حالی است که تعداد کارگرانی که شغل‌هایی با درآمد ناچیز دارند از سال ۲۰۱۰ تاکنون دو و نیم درصد افزایش یافته است.
بر اساس آمار ارائه شده در این گزارش، بخش عمده این افراد را کارگران جوان تشکیل می‌دهد. در سال ۲۰۱۲ حدود ۷۰ درصد کارگران ۱۶ تا ۲۴ ساله، و ۶۲ درصد کارگران ۲۰ تا ۲۴ ساله حقوق ناچیز و فقیرانه دریافت کردند. در شرایطی که شمار افراد بالای ۲۵ سال در آن سال چنین دستمزدی دریافت می‌کردند، ۱۹ ممیز ۴ درصد بود.
همچنین تعداد دو گروه نخست از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ به ترتیب، یک و دو دهم درصد، و دو و هشت دهم درصد، و گروه سوم دو درصد افزایش یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز