خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

بخشودگی جرائم کارفرمایان در صورت پرداخت بدهی تا ۳۰ آذرماه

asdasd

اگر کارفرمایان به صورت اقساط حداکثر تا هشت ماه که در آن به ازای هر ماه فرصت بیشتر کارفرمایان از۱۰ درصد بخشودگی کمتر یعنی در مجموع بین ۸۰ تا ۱۰ درصد بخشودگی برای یک تا هشت ماه فرصت ˈپلکانی معکوسˈ برخوردار خواهند بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان اعلام کرد: کارفرمایان بدهکار در گیلان با پرداخت به موقع بدهی در مدت تعیین شده از بخشودگی جرائم برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایلنا، جمیل حق پرست در این باره افزود: به منظور مساعدت به کارفرمایان کارگاه‌های مدیون و در اجرای بند ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۱ کشور و تمهیدات اتخاذ شده از سوی دولت برای یاری رساندن به واحدهای بحران دار که بخش قابل توجهی از بدهی‌های آن‌ها مربوط به جرائم عدم پرداخت طی سالیان متمادی است، سازمان تامین اجتماعی طی دستورالعملی نحوه برخورداری از بخشودگی جرایم متعلقه را به واحدهای مربوطه خود ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: بر این اساس کارفرمایانی که تا تاریخ ۳۰ آذر امسال نسبت به ارایه درخواست کتبی اقدام نمایند، می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه نحوه پرداخت بدهی‌های کارفرمایان به تامین اجتماعی در این دستور به دو صورت آمده، بیان کرد: اگر کارفرمایان بدهی خود را تا تاریخ ۳۰ آذر ماه سال جاری یکجا و نقدی پرداخت کنند در آن صورت ۹۰ درصد جرائم بخشوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کارفرمایان به صورت اقساط حداکثر تا هشت ماه که در آن به ازای هر ماه فرصت بیشتر کارفرمایان از۱۰ درصد بخشودگی کمتر یعنی در مجموع بین ۸۰ تا ۱۰ درصد بخشودگی برای یک تا هشت ماه فرصت ˈپلکانی معکوسˈ برخوردار خواهند بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ادامه داد: ثبت درخواست کارفرما در مهلت قانونی ˈحداکثر تا ۳۰ آذرˈ از شرایط اولیه و الزامی استفاده از بخشودگی جرائم می‌باشد.

وی اظهار داشت: کارفرمایان گیلان بابت حق بیمه نیروهای خود در کارگاه‌های استان تا اسفند سال ۹۰، یک هزار ۵۱۰ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۳۵۴ ریال به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند.

وی بیان کرد: این میزان بدهی در قالب ۳۶ هزار و ۱۹۵ فقره صورتحساب کارگاهی محاسبه شده که مشتمل بر یک هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال بدهی قطعی سال‌های گذشته و ۱۷۰ میلیارد ریال بدهی برآوردی سال ۹۰ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز