خبرگزاری کار ایران

عضویت ایران در فدراسیون بین المللی ورزش کارگری

asdasd

در دومین روز از برگزاری مجمع بین المللی ورزش کارگران که در شهر وارنا در کشور بلغارستان در جریان است، عضویت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین المللی ورزش کارگری CSITبه تصویب اعضا رسید.



ایلنا، در دومین روز از برگزاری مجمع بین المللی ورزش کارگران که در شهر وارنا در کشور بلغارستان در جریان است، عضویت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین المللی ورزش کارگری CSITبه تصویب اعضا رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در نشست فدراسیون یادشده، پس از ارایه گزارش از وضعیت موجود ورزش کارگری و خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در این عرصه توسط نمایندگان اعزامی این وزارتخانه، اکثریت قریب به اتفاق کشورهای عضو به حضور جمهوری اسلامی ایران در این مجمع رای مثبت دادند.

یادآور می‌شود، ۳۴ کشور جهان و چند سازمان و موسسه ورزشی در این فدراسیون عضویت دارند.

براین اساس، ورزشکاران و تیم‌های کارگری کشورمان که تاکنون فقط از طریق اخذ سهمیه‌های فدراسیون‌های ورزشی ایران به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شدند، از این پس خواهند توانست در تمامی رقابت‌های بین المللی و جهانی ورزش کارگران که از طریق CSITبرنامه ریزی و اجرا می‌شود، حضور یابند.

در این مجمع همچنین کشور بلغارستان به عنوان میزبان سومین دوره برگزاری مسابقات قهرمانی کارگران جهان و کشور بلژیک به عنوان محل برگزاری جشن صدمین سال فعالیت فدراسیون بین المللی ورزش کارگری CSITانتخاب شدند.

نمایندگان اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این اجلاس که از دوم مهرماه جاری آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت، به صورت جداگانه با رئیس این فدراسیون و نمایندگان ورزش کارگری دیگر کشورهای عضو دیدارهایی برگزار کردند.

در حال حاضر از بین حدود ۱۰ میلیون نفر کارگر در کشور، بیش از سه هزار نفر به عنوان قهرمان در رده ملی و استانی برگزیده شده‌اند. ۲۵ هیات ورزشی کارگران در رشته‌های مختلف فعالیت دارند و سالانه پنج هزار رقابت ورزش کارگری در سراسر کشور و ۳۵ رویداد ورزشی در رده ملی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز