خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر قزوین مطرح کرد:

یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته در انتظار حق عیدی

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۶

رقم عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی ۴۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده/حتی پرداخت شدن عیدی بازنشستگان در روزهای پایانی سال در حالی که همچنان قیمت اجناس مصرفی رو به افزایش است دردی از آنان دوا نمی‌کند.

دبیر خانه کارگر قزوین از عدم پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در آستانه آغاز سال جدید انتقاد كرد.

عید علی کریمی در این باره به ایلنا گفت: رقم عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی ۴۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده که این مبلغ متناسب با هزینه‌های بازنشستگان در ایام عید نیست.

او با بیان اینکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر منتظر دریافت عیدی خود هستند، اظهار داشت: حتی پرداخت شدن عیدی بازنشستگان در روزهای پایانی سال در حالی که همچنان قیمت اجناس مصرفی رو به افزایش است دردی از آنان دوا نمی‌کند.

این فعال کارگری افزود: انتظار بازنشستگان این است که عیدی آن‌ها، همسان با عیدی کارگران پرداخت شود و سال‌هاست که این مطالبه را مطرح می‌كنند اما تا كنون هیچ واكنشی از سوی مقامات به این خواسته داده نشده است.

او گفت: پی گیری بهبود وضعیت اقتصادی و جهش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی وظیفه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی است که متاسفانه در این زمینه عکس العمل مطلوبی از سوی کانون مشاهده نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز