خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس تامین اجتماعی مطرح كرد:

لزوم تشکیل جلسهٔ هیئت مدیره برای انتخاب مدیر جدید سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۱۲

با توجه به بازداشت مدیر عامل فعلی سازمان تامین اجتماعی، هیئت مدیرهٔ این سازمان باید تشکیل جلسه دهد و فرد جدیدی را به سرپرستی موقت یا مدیر عاملی جدید این سازمان انتخاب کند.

یک کار‌شناس تامین اجتماعی با اشاره به بازداشت سعید مرتضوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بامداد امروز از لزوم تشکیل جلسهٔ هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی و انتخاب سرپرست موقت یا رئیس جدید این سازمان سخن گفت.

فرشید یزدانی در این باره به ایلنا گفت: با توجه به بازداشت مدیر عامل فعلی سازمان تامین اجتماعی، هیئت مدیرهٔ این سازمان باید تشکیل جلسه دهد و فرد جدیدی را به سرپرستی موقت یا مدیر عاملی جدید این سازمان انتخاب کند. سازمان تامین اجتماعی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های مالی کشور است و نمی‌تواند بدون متولی بماند.

وی افزود: فرد منتخب هیئت مدیره باید به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی معرفی شود و آنها وی را تایید كنند. در نهایت نیز وزیر كار و در غیاب وی سرپرست وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعی باید حكم سرپرستی موقت یا مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی را برای فرد منتخب صادر كند.

گفتنی است محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرده است از نظر دولت، سعید مرتضوی همچنان رئیس سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد و علت بازداشت وی را باید از مراجع قضایی پرسید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز