خبرگزاری کار ایران

دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران خطاب به مرتضوی:

دریافت پول در ازای صدور دفترچه بیمه نامعقول است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۴

عباسی در این نامه با انتقاد از آنچه «تصمیم گیری‌های ناپخته و غیرمعقول سازمان تامین اجتماعی» خوانده، آورده است: هیئت مدیره و سایر مسئولان آن سازمان بجای تصمیم گیریهای ناپخته و غیرمعقول، درجهت ایجاد رفاه و درمان نسبی بیمه شدگان اقدامات و تصمیمات لازم را اتخاذ كنند.

دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با ارسال نامه‌ای برای مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از «تصمیم گیری‌های ناپخته و غیرمعقول» هیئت مدیره و سایر مسئولان این سازمان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بخشی از متن نامهٔ غلامرضا عباسی خطاب به مرتضوی آمده است: با عنایت به اطلاعات واصله بنظر می‌رسد هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی مصوب كرده است بابت صدور هر دفترچه بیمه در شعبات از کارگران بیمه شده و خانواده‌های آنان مبلغ سیصد تومان اخذ كنند و این امر و اینگونه مصوبات ضمن آنکه موجبات نگرانی جامعه کارگری را فراهم كرده و آثار بدی نیز در جامعه مورد نظر بوجود می‌آورد.

دبیر کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران در این نامه با انتقاد از آنچه «تصمیم گیری‌های ناپخته و غیرمعقول سازمان تامین اجتماعی» خوانده، آورده است: هیئت مدیره و سایر مسئولان آن سازمان بجای تصمیم گیریهای ناپخته و غیرمعقول، درجهت ایجاد رفاه و درمان نسبی بیمه شدگان اقدامات و تصمیمات لازم را اتخاذ كنند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

احتراماً باستحضار می‌رساند با عنایت به اطلاعات واصله بنظر می‌رسد هیئت مدیره محترم آن سازمان مصوب نموده است بابت صدور هر دفترچه بیمه در شعبات از کارگران بیمه شده و خانواده‌های آنان مبلغ سیصد تومان اخذ نماید و این امر و اینگونه مصوبات ضمن آنکه موجبات نگرانی جامعه کارگری را فراهم نموده و آثار بدی نیز در جامعه مورد نظر بوجود می‌آورد فلذا کانون عالی به نمایندگی از طرف کارگران شریف و زحمتکش ایران اسلامی، مخالفت شدید خود را با اینگونه مصوبات که به ضرر بیمه شدگان می‌باشد اعلام می‌دارد و امید است هیئت مدیره محترم و سایر مسئولان آن سازمان بجای تصمیم گیریهای ناپخته و غیرمعقول بتوانند درجهت ایجاد رفاه و درمان نسبی بیمه شدگان اقدامات و تصمیمات لازم اتخاذ نمایند، تا هم موجب رضایت خداوند متعال قرار گرفته و هم موجبات رضایت بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز را فراهم نمایند. از خداوند متعال توفیق همه خدمتگزاران صدیق اسلام. نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز