خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی این استان خبر داد:

كارفرمایان البرزی یک هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۵

در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار کارگاه صنفی، صنعتی و کشاورزی تحت پوشش تأمین اجتماعی این استان قرار دارند که با پرداخت به موقع حق بیمه کارگران می‌توانند سازمان را در انجام تعهدات و ارائه خدمات مطلوب‌تر یاری كنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز اعلام كرد كه کارفرمایان این استان یک هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکار هستند و از این میزان ۴۸۹ میلیارد ریال مربوط به جرائم عدم پرداخت به موقع حق بیمه کارگران از سوی کارفرمایان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در استان البرز، مرتضی سلامی در ملاقات مردمی با کارفرمایان منطقه اشتهارد گفت: در ادامه طرح بررسی وضعیت مشکلات بیمه‌ای کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران استان البرز، ستاد ملاقات مردمی این اداره کل فراخوان گسترده‌ای برگزار نموده و در نخستین گام با مراجعه کنندگان شعبه اشتهارد دیدار حضوری داشته است.

سلامی افزود: در این دیدار مشکلات کارفرمایان و کارگران مورد بررسی قرار گرفته و بخش عمده‌ای از بدهی کارفرمایان مبنی بر عدم پرداخت به موقع حق بیمه کارگران وصول گردیده است.

وی اضافه کرد: کارفرمایان این استان یک هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکار هستند که از این میزان ۴۸۹ میلیارد ریال مربوط به جرائم عدم پرداخت به موقع حق بیمه کارگران از سوی کارفرمایان است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار کارگاه صنفی، صنعتی و کشاورزی تحت پوشش تأمین اجتماعی این استان قرار دارند که با پرداخت به موقع حق بیمه کارگران می‌توانند سازمان را در انجام تعهدات و ارائه خدمات مطلوب‌تر یاری كنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: دراجرای طرح بررسی وضعیت مشکلات بیمه‌ای کارگران و کارفرمایان استان البرز، مقرر گردید روز یکشنبه ۱۹آذر ماه ۱۳۹۱ نیز در شعبه هشتگرد ملاقات مردمی با حضور کار‌شناسان اداره کل انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز