خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان خبر داد:

ثبت نام ۱۱ هزار کارگر در چهارمحال و بختیاری برای دریافت سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۸۸

مراحل تکمیل فرم‌ها در تمام شهرستان‌های استان شروع شده و برای کمک به مردم و جلوگیری از رفت و آمد‌ها و دسترسی آسان‌تر، متقاضیان می‌توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری گفت: ۱۱هزار کارگر فصلی و ساختمانی در استان برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا، داوود شیوندی با اعلام این خبر افزود: سال گذشته در استان ۲۶هزار نفر در سایت کار سهام ثبت نام و مورد پایش قرار گرفتند.

وی گفت: ثبت نام دریافت سهام کارگران فصلی همزمان با ۱۵ استان کشور آغاز شده و تمامی افرادی که اطلاعات آن‌ها قبلا تائید شده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند با ارائه مدارک شناسایی سرپرست و اعضای خانواده به ادارات، کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای برخورداری از این سهام می‌توانند اقدام کنند.

شیوندی گفت: مراحل تکمیل فرم‌ها در تمام شهرستان‌های استان شروع شده و برای کمک به مردم و جلوگیری از رفت و آمد‌ها و دسترسی آسان‌تر، متقاضیان می‌توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: پس از تکمیل ثبت نام برگه‌های سهام در آینده نزدیک در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز