خبرگزاری کار ایران

دبیركل خانه كارگر:

اهتمام جدی برای رفع مشكلات كارگران از دولت دیده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳

دولت آتی باید بداند که امروز وضع معیشتی كارگران آنچنان دشوار شده است که یکسان کردن نرخ هزینه زندگی با درآمد‌ها با شرایط بسیار حداقلی است.

نماینده تهران در مجلس نهم شورای اسلامی در خصوص میزان اهتمام دولت فعلی برای برطرف کردن مشکلات کارگران اظهار داشت: بحث اصلی ما الان بر سر میزان اهتمام دولت در خصوص رفع گرفتاری‌ها و دغدغه‌های کارگران است که متاسفانه اهتمام جدی دیده نمی‌شود.

علیرضا محجوب در این باره به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: در شرایط كنونی معضلات معیشیتی کارگران بسیار پیچیده شده و یکی از دغدغه‌های آن‌ها معضلات مربوط به حفظ اشتغال است چرا که بسیاری از کارخانه‌ها و كارگاه‌ها، دچار عدم رونق و رکود شده‌اند.

دبیركل خانه كارگر ادامه داد: مسائلی که مطرح شد، برخی نقاط ضعفی است که در دولت فعلی وجود دارد و از این رو باید دولت آتی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی گفت: دولت آتی باید بداند که امروز وضع معیشتی كارگران آنچنان دشوار شده است که یکسان کردن نرخ هزینه زندگی با درآمد‌ها با شرایط بسیار حداقلی است.

نماینده تهران در مجلس نهم شورای اسلامی یادآور شد: برطرف کردن مشکلات کارگران و مسائلی که مطرح شد نیازمند یک کار بزرگ از سوی دولت آتی است و اگر اهتمام جدی در دولت آینده برای توجه به این قشر و بر طرف کردن مشکلاتشان باشد، قطعا آثار مثبتی در جامعه شاهد خواهیم بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم همچنین در خصوص تاثیر نمایندگان کارگری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس برای حمایت از کارگران اقدامات زیادی انجام داده اما بسیاری از آن‌ها توسط دولت معلق مانده است. دولت آتی باید در نظر داشته باشد که معلق نگه داشتن شرایط کارگران و عدم توجه به آن‌ها موجب افزایش نارضایتی این قشر می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت آتی باید دردهای کارگران را بشناسد، تصریح کرد: دولت یازدهم باید با کارگران و نمایندگان آن‌ها در ارتباط باشد تا مطالبات آن‌ها را بشناسد و در جهت برطرف کردن مشکلات آن‌ها گام‌هایی اساسی بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز