خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران؛

مخابرات قرارداد تالیا را برای 10سال دیگر تمدید کرد

کد خبر : ۲۱۱۴۸

بازار سیم کارت ایران هنوز اشباع نیست و با وجودی که ضریب نفوذ موبایل 92 درصد است اما این تکنولوژی قابلیت آن را دارد که ضریب نفوذ آن به بیش از 150 درصد در میان مردم برسد براین اساس برای تالیا هنوز فرصت فعالیت وجود دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از تمدید دوباره قرارداد شبکه پیمانکاری سیم کارتهای اعتباری تالیا برای مدت 10 سال دیگرخبر داد و گفت: این تصمیم در پی تغییر مالکیت تالیا و با هدف احیای دوباره این اپراتور گرفته شد.

به گزارش ایلنا، ˈسید مصطفی سید هاشمی ˈ اظهار داشت: برنامه جدیدی برای توسعه و تغییرات چشمگیر در پروژه سیم کارتهای اعتباری تالیا داریم.
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده شش میلیون سیم کارت اعتباری از شبکه تالیا واگذار خواهد شد،افزود: مالکان جدید اپراتور اعتباری تالیا تمامی تلاش خود را برای احیای دوباره این شبکه و رقابت با اپراتورهای فعلی کشور به کار خواهند بست.
سید هاشمی با اشاره به اینکه براساس برآوردهای مالی صورت گرفته پروژه تالیا بعد از خصوصی سازی مخابرات 40 میلیارد تومان به مخابرات ضرر مالی وارد کرده است تصریح کرد: تمامی تلاش مخابرات این است که زیان دهی این پروژه را به صفر رسانده و از آن کسب درآمد کند براین اساس تصمیم به تمدید 10 ساله این قرارداد گرفته شد.
وی افزود: بازار سیم کارت ایران هنوز اشباع نیست و با وجودی که ضریب نفوذ موبایل 92 درصد است اما این تکنولوژی قابلیت آن را دارد که ضریب نفوذ آن به بیش از 150 درصد در میان مردم برسد براین اساس برای تالیا هنوز فرصت فعالیت وجود دارد.
گفتنی است که هم اکنون شرکت مخابرات ایران و شرکت گسترش ارتباطات تالیا به طور مشترک مالکان اصلی تالیا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز