خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران خبر داد:

تسهیل شرایط بازنشستگی برای ۲۸ کارگر قند اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۸

«طی جلسات اعضای کمسیون کارگری با استانداری و مسئولان تامین اجتماعی استان خوزستان، مقرر شده است شرایط بازنشسته شدن برای ۲۸ کارگر کارخانه قند اهواز تا پایان فروردین ماه سال جاری تسهیل شود.»

نماینده کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز اعلام کرد: در پی بروز بحران در کارخانه قند اهواز و بلاتکلیفی کارگران این کارخانه، به تازگی نشانه‌هایی از رفع مشکلات ۲۸ کارگری که در شرف بازنشستگی قرار دارند مشاهده می‌شود.

حسن لویمی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: طی جلسات اعضای کمسیون کارگری با استانداری و مسئولان تامین اجتماعی استان خوزستان، مقرر شده است شرایط بازنشسته شدن برای ۲۸ کارگر کارخانه قند اهواز تا پایان فروردین ماه سال جاری تسهیل شود.

این فعال كارگری با اشاره به مشکلات سایر کارگران این كارخانه كه از سابقه كمتری برخوردارند تصریح کرد: بیش از ۷۰ نفر از کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز همچنان به عدم دریافت بیش از ۲۶ ماه حقوق خود معترض هستند.

او اضافه کرد: با وجود اینکه در سال گذشته کارگران این کارخانه اعتراضات بسیاری را در مقابل ارگانهای مختلف ذی‌ربط داشته‌اند اما متاسفانه اقدام جدی جهت حل مشکلات صنفی این تعداد کارگر صورت نگرفته است.

نماینده کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز با ابراز امیدواری از حل مشکلات کارگران قند اهواز اظهار داشت: در صورتی یاری رساندن مسئولان استانی برای رفع مشکلات کارگران قند اهواز، بخشی از مشكلات كارگری استان مرتفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز