خبرگزاری کار ایران

در مقابل استانداری خوزستان رخ داد؛

تجمع کارگران قند اهواز برای دومین روز متوالی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۴

نماینده كارگران با تاكید بر اینکه خواسته کارگران قند اهواز صنفی است، اظهار داشت: متاسفانه بعضی مسئولان با بی‌اعتنایی به اعتراض کارگران (قند اهواز) برای توجیه بی‌مسئولیتی‌های خود آن را سیاسی معرفی می‌کنند.

۸۰ کارگر کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز، صبح امروز (نهم اسفند) برای دومین روز متوالی و دوازدهمین بار طی سال جاری در اعتراض به عدم دریافت حقوق و مزایا و سایر مطالبات ۲۶ ماهه خود در مقابل درب ورودی ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

حسن لویمی، نماینده کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز درباره تجمع امروز كارگران به ایلنا گفت: مطالبات کارگران کارخانه قند اهواز قانونی است و مسئولان استانی و کشوری حداقل نسبت به دریافت نکردن ۲۶ ماه حقوق کارگران می‌توانند واکنش مسئولانه‌ای داشته باشند.

او با بیان اینکه از سال ۸۷ که کارخانه قند اهواز تعطیل شده و کارگران آن به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان برای دفعات متعدد اعتراضاتی را در مقابل استانداری و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان انجام داده‌اند متاسفانه در هیچ یک از این تجمعات هیچ مسئولی قاطعانه پاسخگوی کارگران معترض نبوده است.

این فعال كارگری همچنین با تاكید بر اینکه خواسته کارگران قند اهواز صنفی است، اظهار داشت: متاسفانه بعضی مسئولان با بی‌اعتنایی به اعتراض کارگران (قند اهواز) برای توجیه بی‌مسئولیتی‌های خود آن را سیاسی معرفی می‌کنند.

ا ودر خاتمه با تاکید بر رفع مشکلات کارگران قند اهواز توسط مسئولان گفت: اگرمسئولان به خواسته‌های صنفیمان همچنان بی‌توجه باشند به تجمعات خود ادامه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز