خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه كارگر این شهرستان خبر داد:

تعویق ۳ ماه حقوق کارگران یک شرکت پیمانکاری در طبس

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۰

پرداخت نشدن سه ماه از حقوق کارگران باعث شد صبح دیروز ۱۴ کارگر این واحد در اعتراض به عدم دریافت مطالباتشان در مقابل اداره کار شهرستان طبس تجمع کنند.

۲۰ کارگر شرکت پیمانکاری سازه صنعت کاران طبس سه ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

دبیر خانه کارگر طبس با اعلام این خبر به ایلنا گفت: مشکلات مالی شرکت پیمانکاری سازه صنعت کاران طبس که به سبب عدم دریافت مطالبات معوقه از سوی اداره گاز عنوان می‌شود، باعث شده این شرکت پیمانکاری در پرداخت حقوق سه ماهه مرداد، شهریور و مهر ۲۰ نفر از ۴۶ کارگر خود کوتاهی کند.
او با بیان اینکه عمده مشکل این پیمانکار عدم پرداخت تعدادی از صورت وضعیت‌هاست، اظهار داشت: مشکلات مالی این شرکت وبه تبع آن پرداخت نکردن سه ماه از حقوق کارگران باعث شد صبح دیروز تعداد ۱۴ کارگر این واحد در اعتراض به عدم دریافت مطالباتشان در مقابل اداره کار شهرستان طبس تجمع کنند.
محمدی اضافه کرد: این تجمع در حالی خاتمه یافت که پیمانکار وعده پرداخت یک ماه از حقوق معوقه کارگران را بصورت الحساب داده است.

گفتنی است خبرنگار ایلنا در تماس با مدیر پروژه و نماینده شرکت پیمانکاری سازه صنعت کاران طبس، در خصوص ادعای کارگران مبنی بر عدم پرداخت حقوق، ضمن تایید این ادعا، وعده دادند معوقات این کارگران طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز