خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد:

تجمع ۱۲۰۰ کارگر گروه صنعتی انتخاب در مقابل سفارت كره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶

مسئولین گروه صنعتی انتخاب مدعی‌اند كه مبلغ ۷۰ میلیون دلار جهت خرید یك كارخانه تولید لوازم خانگی در كره جنوبی سرمایه‌گذاری كرده‌اند اما در پی تشدید تحریم‌ها و لغو این معامله، این پول توقیف شده است.

۱۲۰۰ کارگر گروه صنعتی انتخاب، با مجوز وزارت کشور صبح امروز به مدت دو ساعت در مقابل سفارت کره جنوبی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگران به توقیف ۷۰ میلیون دلار از سرمایه گروه صنعتی انتخاب بدلیل تحریم‌های خودساخته و یک‌جانبه در کره جنوبی اعتراض دارند چرا که نگران از دست دادن شغل خود هستند.

مسئولین گروه صنعتی انتخاب مدعی‌اند كه مبلغ ۷۰ میلیون دلار جهت خرید یك كارخانه تولید لوازم خانگی در كره جنوبی سرمایه‌گذاری كرده‌اند اما در پی تشدید تحریم‌ها و لغو این معامله، این پول توقیف شده است.

بنا بر این گزارش، ساعتی پس از تجمع کارگران، معاون دوم سفارت کره جنوبی درخواست دیدار با نمایندگان این گروه صنعتی را مطرح کرد که پس از مذاکرات با قول مساعد سفیر مبنی بر پی‌گیری مطالبات، این تجمع خاتمه یافت.

در این تجمع کارگران شعارهایی همچون «این است شعار صنعت، محاکمه عدالت»، «مسئولین کشوری پیگیری پیگیری»، «سرمایه ایرانی آزاد باید گردد»، «گرفتن حق ما این آخرین پیام است» و... سردادند.

گزارش تکمیلی از این تجمع اعتراضی ارسال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز