خبرگزاری کار ایران

با مجوز وزارت كشور؛

كارگران انتخاب فردا مقابل سفارت كره تجمع می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰

با وجود فسخ توافقی قرارداد خرید كارخانه طرف كره ای از استرداد پیش پرداخت خودداری می‌كند/ كارگران گروه انتخاب در اعتراض به این وضع فردا در مقابل سفارت جمهوری كره تجمع خواهند كرد.

در پی استمرار ممانعت شرکت «دوو الکترونیک» از باز پرداخت مطالبات گروه صنعتی انتخاب، جمعی از کارگران این شرکت صبح فردا، یکشنبه ۳۰ مهرماه در مقابل سفارت جمهوری کره (كره جنوبی) تجمع خواهند کرد.
محمدی رئیس شورای اسلامی کار گروه صنعتی انتخاب به ایلنا گفت: این تجمع آرام اما اعتراضی با مجوز قانونی استانداری تهران برگزار خواهد شد.
وی افزود: پیش‌تر قرار بود این تجمع اعتراضی در روز ۲۸ شهرویز ماه برگزار شود که در ‌‌نهایت برگزاری آن به دلیل همزمان شدن با حرکتهای اعتراضی در محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اسلام، به زمان دیگری موکول شد.
همچنین روابط عمومی گروه انتخاب دلیل برگزاری این تجمع اعتراضی را به ایلنا توضیح داد.
به گفته حمید رضا غزنوی، مسوول روابط عمومی گروه انتخاب دلیل تجمع فردا خود داری شرکت «دوو الکتریک» از باز پرداخت پولی است که دو سال پیش توسط گروه انتخاب برای خرید یک کارخانه لوازم خانگی در جمهوری کره پرداخت شده بود.
وی یادآور شد: با وجود لغو توافقی این قرارداد خرید طرف کره‌ای تاکنون از استرداد پیش پرداخت خودداری کرده و پیگیرهای حقوقی در این زمینه تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز