خبرگزاری کار ایران

یك كارشناس بورس علت كاهش تقاضا در بازار فلزات را تشریح كرد:

تعزیرات به دنبال خریداران عمده آهن آلات است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۲

با توجه به اینكه این كالا بسیار مورد رضایت بازار است، اما در روز گذشته تقاضا كم بود و این شایعه بر سر زبانهاست كه تعزیرات به دنبال شناسایی خریداران عمده آهن آلات است و همین امر باعث شد تا خریداران رغبت كمتری از خود نشان دهند.

یك كارشناس بورس فلزات گفت: تعزیرات به دنبال خریداران عمده آهن آلات است.

حسین محمود زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به كاهش تقاضای خرید در بازار دیروز فلزات، اظهار داشت: روز گذشته 38 هزار تن سبد میلگرد، تیرآهن و آلیاژ ذوب آهن عرضه شد كه از این میزان 29 هزار و 40 تن میلگرد مورد معامله قرار گرفت و حدود 8 هزار تن دیگر بر روی تابلو معاملات باقی ماند.

وی تصریح كرد: قیمت پایه عرضه میلگرد در این روز 1 هزار و 886 تومان بود، همچنین 38 هزار و 500 تن عرضه روی صورت گرفت كه تقاضا محدود بود.

وی افزود: با توجه به اینكه این كالا بسیار مورد رضایت بازار است،اما در  روز گذشته تقاضا كم بود و این شایعه بر سر زبانهاست كه تعزیرات به دنبال شناسایی خریداران عمده آهن آلات است و همین امر باعث شد تا خریداران رغبت كمتری از خود نشان دهند.

وی در خاتمه گفت: در حال حاضر تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار به هم ریخته است و محدودیت زیادی برای خریداران لحاظ شده است كه ممكن است این محدودیت ها بیشتر شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز