خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جدید خبر داد؛

ورود تمام شرکت‌های زیرمجموعه شستا به بازار سرمایه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۱

مدیر عامل جدید سرمایه گذاری تامین اجتماعی از ورود تمام شرکت‌های زیر مجموعه شستا به بازار سرمایه خبر داد.

مدیرعامل جدید سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از ورود تمامی شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی به بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حیدری ملایر، درباره برنامه‌های این مجموعه در حوزه بازار سرمایه گفت: شستا به عنوان یک حقوقی فعال در بازار سرمایه قصد دارد تمامی سهام شرکت‌های زیر مجموعه خود را وارد بازار سهام کند.

این مقام مسول در پاسخ به سوال خبرنگار ما که آیا تا به امروز مذاکره ای با سازمان بورس برای برنامه‌ریزی در این رابطه داشته‌اید، گفت: به زودی برای واگذاری زیر مجموعه های شستا در بازار سرمایه مذاکرات لازم را با مسئولان این بازار انجام خواهیم داد.

محمدرضا حیدری ملایر به تازگی به مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی منصوب شده است.
 
حیدری ملایر در گذشته در سمت‌های رییس حسابداری ارزی بانک بین‌المللی ایران و ژاپن سابق، کارگزار بورس اوراق بهادار تهران، رییس خرید و فروش سهام و خزانه داری و معاون مالی اداری شرکت سرمایه‌گذاری ایران، مدیرعامل شرکت سهامی کارخانجات تولیدی پلاسکو کار، مدیرعامل شرکت سهامی عام کارخانجات تولیدی تهران، مدیرکل مجامع و مالکیت سهام بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، معاون مالی و اداری بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، مدیرعامل شرکت سیمان تأمین و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سیمان فارس و خوزستان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ری و گروه توسعه ملی مشغول به خدمت بوده است.

این شرکت پیش از این اعلام آمادگی کرده بود، بخشی از سهام 90 شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا  را از طریق بازار سرمایه واگذار کند.

این شرکت‌ها در حوزه هلدینگ سیمان، هلدینگ صبا تامین، هلدینگ صنایع عمومی، هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمیایی، شرکت های تحت شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، هلدینگ دارویی، هلدینگ ساختمان و عمران و حمل و نقل و هلدینگ صدر تامین فعالیت می‌کنند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز