خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

کوتاهی در اجرای پروژه راه‌آهن غرب پذیرفتنی نیست

asdasd

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن غرب کشور از مصوبات مهم سفر رهبری به استان است لذا تعلل و کوتاهی در اجرای این پروژه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

کرمانشاه ـ ایلنا: استاندار کرمانشاه گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن غرب کشور از مصوبات مهم سفر مقام معظم رهبری به استان است لذا تعلل و کوتاهی در اجرای این پروژه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی در جلسه برررسی وضعیت راه آهن غرب کشور افزود: به یمن قدوم رهبری در مهر ماه سال گذشته، بودجه استان در سال 91 رشد چشمگیری به خود گرفت و از پرتو این سفر ارزشمند پروژه‌های بسیار مهمی برای استان به تصویب رسید که طعم شیرینی آن را مردم شریف استان با بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب خواهند چشید.

وی با اشاره به اعتبار لحاظ شده برای پروژه راه‌آهن کرمانشاه – خسروی گفت: اعتبار بسیار خوبی برای اجرای این پروژه در سال‌جاری تخصیص یافته که این اعتبار در قالب قرار‌داد به پیمانکار پروژه پرداخت شده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به مزیت‌های استراتژیک راه آهن غرب خاطر‌نشان کرد: پروژه راه‌آهن غرب کشور شکوفایی اقتصاد ملی و به تبع اقتصاد منطقه را بیش از پیش رونق خواهد بخشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز