خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید در وزرات صنعت، معدن و تجارت

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۰۲

در پایان این حكم وزیر صنعت، معدن و تجارت از زحمات حسین پرسان فومنی مدیركل قبلی روابط عمومی در مدت زمان تصدی این مسوولیت تشكر و برای وی در مسوولیت های آینده آرزوی موفقیت كرد.

نعمت زاده در دو حكم جداگانه مدیران جدید روابط عمومی و دفتر وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب كرد.

به گزارش ایلنا، منوچهر طاهایی با این حكم رییس جدید مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد  وی دارای مدرك كارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

محمدرضا نعمت زاده در حكم انتصابی وی آورده است: با عنایت به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حكم به سمت رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید.
وی در ادامه تصریح كرده است: با توجه به ابعاد مختلف و گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقتضا می كند كه ملت شریف ایران اسلامی از برنامه ها و اقدامات و عملكردها، مطلع و برای همراهی به موقع در جریان امور قرار گیرند.
نعمت زاده یادآور شده است: انتظار می‌رود روابط عمومی با بهترین و موثرترین شیوه ها برای ایجاد تعامل، اطلاع رسانی و همكاری مشترك با ذینفعان وزارتخانه اقدام و با بهره گیری از امكانات، فرصت ها و مشاركت های اقتصادی و اجتماعی در عرصه‌های داخلی و بین المللی اهتمام ورزد.

همچنین در پایان این حكم وزیر صنعت، معدن و تجارت از زحمات حسین پرسان فومنی مدیركل قبلی روابط عمومی در مدت زمان تصدی این مسوولیت تشكر و برای وی در مسوولیت های آینده آرزوی موفقیت كرد.

یادآور می شود منوچهر طاهایی رییس جدید مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای مدرك كارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.
وی در سال 62 كارمند واحد مركزی خبر صدا و سیما و پس از آن مدیركل صدا و سیمای مازندران، گلستان و كرمانشاه، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در بوسنی و هرزگوین، مدیر گروه اجتماعی و اقتصاد شبكه دو سیما، رییس كل روابط عمومی شركت ملی صنایع پتروشیمی، مدیر امور اداری شركت كالای نفت تهران، رییس روابط عمومی شركت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی و مدیر كل روابط عمومی وزارت نفت بوده است.

همچنین طی حكمی از سوی  وزیر صنعت، معدن و تجارت، «حسین حاجی پور» به سمت مدیركل دفتر وزارتی منصوب شد.
 وزیرصنعت،معدن وتجارت از خدمات مرداسی در مدت زمان تصدی ایشان در سمت مدیركل دفتر وزارتی تشكر كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز