خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ایساکو در پاسخ به ایلنا:

ورود شورای رقابت برای تعیین نرخ قطعات خودرو مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۷۸

با توجه به صادرات خودروهای شركت ایران خودرو به كشورهای مختلف مسلما این خودروها نیاز به قطعات دارند كه هم اكنون 35 نمایندگی در كشورهای همسایه و كشورهای افریقایی برای ارائه خدمات به فعال هستند.

مدیر عامل شرکت ایساکو گفت: ورود شورای رقابت برای نرخ‌گذاری قطعات خودرو مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نمکین مدیر عامل شرکت ایساکو صبح امروز در یك نشست خبری اظهار داشت: شاخص مهم ایساكو در كسب رضایت مشتریان در انتهای سال گذشته به رقم 75.3 رسید و در بحث شاخص تامین و فروش قطعات طی سال گذشته حجم بازار قطعات یدکی این شرکت از 51 درصد به 57 درصد رسید.

وی به میزان فروش در این مدت اشاره كرد و گفت: میزان فروش نیز طی این مدت 31 درصد رشد یافت و از  700 میلیارد تومان فراتر رفت، همچنین در بخش شاخص رضایت نمایندگی‌ها و شرکان تجاری امتیاز این شرکت به 74.4 درصد رسیده است در حالی كه این میزان در سال 90،  73 درصد بوده است.

خدمات رایگان ایساكو در هفته اول شهریور ماه

نمکین در ادامه با اشاره به اجرای طرح تکریم مشتریان ایران خودرو تصریح کرد: این طرح به مناسبت کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش از سوی شرکت ایساکو در سراسر کشور اجرا می‌شود،  بر این اساس در هفته اول شهریور ماه تا 8 شهریور خدماتی همچون بازدید از شمع خودرو، فیلتر هوا، تعویض فیلتر بنزین، تعویض روغن و عیب یابی، در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سراسر کشور برای محصولات ایران خودرو  به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین طی این هفته ارائه کارت طلایی محصولات ایران خودرو به مشتریان با 30 تخفیف انجام می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت ایساکو خاطر نشان کرد: براساس طرح تکریم مشتریان به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش توصیه شده علاوه بر خدمات رایگان سایر خدمات نیز با تخفیف‌های ویژه به مشتریان ارائه کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص احتمال ورود شورای رقابت در بحث قیمت گذاری قطعات خودرو گفت: ورود شورای رقابت برای نرخ گذاری قطعات خودرو مشخص نیست.

نمكین تصریح كرد: در شركت ایساكو بحث رضایت مندی مشتریان مطرح است و اگر این موضوع باعث رضایت مندی آنها شود مثبت خواهد بود.

مدیر عامل ایساكو درمورد افزایش تعداد نمایندگی های ایساكو گفت: محدودیت‌هایی در شمال تهران در زمینه احداث نمایندگی‌ها وجود دارد ولی در دیگر مناطق تهران هیچ كمبودی نیست.

وی در خصوص صادرات قطعات به سایر كشورها گفت: با توجه به صادرات خودروهای شركت ایران خودرو به كشورهای مختلف مسلما این خودروها نیاز به قطعات دارند كه هم اكنون 35 نمایندگی در كشورهای همسایه و كشورهای افریقایی برای ارائه خدمات به فعال هستند.

نمكین  افزود: در بسیاری مواقع قیمت قطعات در نمایندگی های ما پایین تر از اتحادیه هاست كه این موضوع باعث گلایه آنها می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز