خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و تهران در گفتگو با ایلنا:

هرچه زودتر تكلیف مركز مبادلات ارزی را روشن كنید

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۶۹

با راه اندازی مركز مبادلات ارزی كلاه گشادی بر سر وزارت صنعت، معدن و تجارت رفت./عدم شفافیت این مركز عملا باعث كمبود كالا در كشور شد و وزرات صنعت، معدن و تجارت هم مدعی است بر اساس سیاست های این وزارتخانه ارز تخصیص نیافته است.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و تهران گفت: مركز مبادلات ارزی كاربرد مناسبی نداشت.

محسن بهرامی ارض اقدس، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه با راه اندازی مركز مبادلات ارزی كلاه گشادی بر سر وزارت صنعت، معدن و تجارت رفت، اظهار داشت: در شرایطی كه مشكلات عدیده ای در خصوص تخصیص ارز در كشور وجود داشت مركز مبادلات ارزی راه اندازی شد هر چند در ابتدا این مركز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت بنا شد اما در عمل بانك مركز ی آن را اداره كرد و در نتیجه تمام نارسایی ها و انتقادات در تخصیص ارز متوجه وزارت صنعت شد.

وی افزود: علی رغم پیگیری های فراوارن اتاق بازرگانی تاكنون ابهامات بانك مركزی برطرف نشده و بانك مركزی هیچ گزارشی از عملكرد این مركز در خصوص چگونگی تخصیص ارز ارائه نداده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران خاطرنشان كرد:مشخص نیست كه این ارز  به چه میزانی و برای چه اشخاصی و چه كالاهایی ارائه شده است.

بهرامی ارض اقدس خاطر نشان كرد: عدم شفافیت این مركز عملا باعث كمبود كالا در كشور شد و وزرات صنعت، معدن و تجارت هم مدعی است بر اساس سیاست های این وزارتخانه ارز تخصیص نیافته است.

وی در خاتمه گفت: با توجه به ناكارآمد بودن این مركز باید هر چه زودتر تكلیف آن مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز