خبرگزاری کار ایران

راه اندازی واحد های احیای مستقیم طرح های فولادی استانی تا بهار

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۴

با توجه به واگذاری شركت های تابعه، این سازمان باید با پروژه محور قراردادن روند فعالیت خود، ایجاد ثروت و درآمد كند و در این مسیر گام برخواهد داشت.

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: تا بهار 92، واحد های احیای مستقیم طرح های فولادی استانی راه اندازی می شود.
به گزارش  ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن و تجارت به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران،  فریدون احمدی در مراسم تقدیر از ایثارگران ایمیدرو، با اشاره به این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر، واحد های احیای مستقیم طرح های فولادی استانی، بیش از 70 درصد پیشرفت دارد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینكه ایمیدرو مهمترین سازمان توسعه ای كشور است و در آینده به دلیل افزایش گرایش به بخش معدن، اهمیت آن دو چندان خواهد بود، تصریح كرد: با توجه به واگذاری شركت های تابعه، این سازمان باید با پروژه محور قراردادن روند فعالیت خود، ایجاد ثروت و درآمد كند و در این مسیر گام برخواهد داشت.

 احمدی در ادامه با اشاره به تلاش های خالصانه ایثارگران در زمان جنگ، خاطرنشان كرد: ایثارگران برای نام و نان، به عرصه دفاع از كشور وارد نشدند و آنها برای حضور در جبهه، احساس تكلیف می كردند.

وی افزود: حضور ایثارگران در عرصه های صنعت، موجب بركت است و همواره باید مورد توجه قرار گیرند.

سید اسدالله ایرانمنش، مشاور امور ایثارگران ایمیدرو نیز پیش از شروع مراسم، با اشاره به حضور 40 هزار نفر ایثار گر در شركت های تابعه ایمیدرو، گفت: در مجموع 748 شهید، 8400 جانباز، 504 آزاده و 25 هزار رزمنده در شركت های تابعه ایمیدرو هستند. مشاور ایثارگران ایمیدرو خاطرنشان كرد: در سال گذشته، 15 یادواره شهدا و ایثارگران در شركت های تابعه ایمیدرو برگزار شد و نیز از ابتدای امسال تاكنون، 6 یادواره برگزار شده كه تا پایان سال، این رقم به 16 یادواره افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز