خبرگزاری کار ایران

خطیبی بازنشسته شد؛

من یک کارمند ساده نفت هستم

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۳۹

سیر اداری بازنشستگی‌ام در حال انجام شدن است و هنوزحکم آن را نگرفته ام اما این موضوع مورد موافقت کلی قرار گرفته است.

خطیبی در مورد اظهار نظر کارشناسان در خصوص مجرب بودن وی، خود را یک کارمند ساده نفتی خواند.

خطیبی، مدیر سابق امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص صحت بازنشستگی خود اظهار داشت: این خبربه طور تقریبی درست است و بنده درخواست بازنشستگی خود را قبل از تغییر و تحولات و در زمان وزارت مهندس قاسمی ارائه داده بودم.

وی تصریح کرد: سیر اداری بازنشستگی‌ام در حال انجام شدن است و هنوزحکم آن را نگرفته‌ام اما این موضوع مورد موافقت کلی قرار گرفته است.

خطیبی در پاسخ به این سئوال که شما مورد تایید بسیاری از کارشناسان نفتی هستید و لایق پست‌های بالاتر هستید، در مورد فعالیت بعدی خود گفت: این دوستان لطف دارند، اما بنده یک کارمند ساده نفت هستم و در خصوص ادامه کار در این حوزه حکم بازنشستگی من گویای همه چیز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد قلعه بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی محسن قمصری را به عنوان مدیر امور بین‌الملل این شرکت منصوب کرد.

قلعه بانی در این حکم، خطاب به قمصری آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران» منصوب می شوید. 

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین در نامه‌ای جداگانه خطاب به سید محمدعلی خطیبی طباطبایی، آورده است: با عنایت به درخواست بازنشستگی جنابعالی، بدینوسیله از زحمات و خدمات ارزنده شما در طول مدت مدیریت امور بین الملل تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزونتان را در کلیه مراحل زندگی آرزومندم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز