خبرگزاری کار ایران

مسوول طرح های بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت در گفتگو با ایلنا:

حذف ایران ازصحنه رقابت صادرات نفت غیرممکن است

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۷۰

برای دنیا امکان حذف ایران که اولین تولید کننده هیدروکربنی (نفت و گاز) و دومین تولید کننده نفت در جهان است امکان پذیر نخواهد بود.

مسوول طرح های بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت حذف ایران که یکی از بازیگران اصلی در صادرات نفت است را از صحنه جهانی صادرات این محصول غیر ممکن اعلام کرد.

محمد کرامتی، مسوول طرح های بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: صحبت‌های گفته شده توسط وزیر انرژی ایالات متحده، مبنی بر حذف ایران در صادرات نفت برای غرب بیشتر جنبه تبلیغات سیاسی دارد تا این‌كه رویکردی واقع گرایانه باشد.

وی افزود: مسایل مطرح شده تصمیماتی است که از قبل گرفته شده و زمان انتشار آن به این زمان افتاده است.

كرامتی خاطر نشان كرد: با روی كار آمدن دكتر روحانی که موضعی مثبت در خصوص تعامل با دنیا دارند، مطمئنا این تحریم‌ها كمرنگ‌تر خواهد شد.

رییس سابق مخازن صنعت نفت، اعلام تحریم‌های جدید را از سوی امریکا آخرین شوی تبلیغاتی دانست و گفت: برای دنیا امکان حذف ایران که اولین تولید کننده هیدروکربنی (نفت و گاز) و دومین تولید کننده نفت در جهان است امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: بازار جهان به قطعیت به نفت ایران نیاز خواهد داشت و نباید حرف‌های مطرح شده موجب تضعیف روحیه ما شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز