خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با ایلنا:

انتخاب روحانی، باعث شوک مثبت نفتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۰۸

مجلس برای اصلاح بودجه و همکاری با دولت جدید آمادگی دارد و اگر دولت راهکاری جدید ارایه دهد، قطعا مجلس در روند رو به رشد با دولت تعامل خواهد کرد.

امیر عباس سلطانی گفت: انتخاب روحانی می‌تواند شوک مثبتی در حوزه نفت و گاز وارد کند ولی در بلندمدت دولت باید برنامه‌ریزی داشته باشد تا بتواند با بهتر کردن مسایل جهانی، شرایط صادرات نفت را بهبود بخشد.

امیر عباس سلطانی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه رییس جمهور آینده فردی فرا جناحی است و همچنین تجربه کاری در مسایل بین المللی دارد، گفت: امید است که بخاطر حسن نیت بین المللی نسبت به ایشان، ایران بتواند اعتماد محافل جهانی را به خود جلب کند تا کمکی به کاهش تحریم‌ها باشد.

سلطانی در پاسخ به خبرنگار ایلنا در مورد تاثیر بودجه ۹۲ بر عملکرد دولت آتی، اظهار کرد: ضعف بزرگ بودجه سال جاری عدم تطابق درآمد‌ها و هزینه‌ها باهم است اما مجلس در این زمینه تعدیل‌هایی انجام داده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این حال درآمد‌ها پیش بینی شده مبهم است و مشخص نیست که چه میزان از این درآمد‌ها تحقق پیدا خواهند کرد.

سلطانی با اذعان به مشکلات برنامه بودجه ۹۲، بیان کرد: مجلس برای اصلاح بودجه و همکاری با دولت جدید آمادگی دارد و اگر دولت راهکاری جدید ارایه دهد، قطعا مجلس در روند رو به رشد با دولت تعامل خواهد کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز