خبرگزاری کار ایران

جلالی در دیدار با رئیس کمیته دفاع مجلس ویتنام:

مرکز پژوهش‌ها، آماده انتقال تجربیات به کشور ویتنام است

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۴۳

ضروری است تا ملت‌های مستقل و آزاده دنیا با اتحاد و همدلی بلوک قدرتمندی را در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل دهند.

رئیس مرکز پژوهش‌ها در دیدار با رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام گفت: ساختار قدرت جهانی به دنبال انزوای کشورهای مستقل است، بنابراین ضروری است تا ملت‌های آزاده بلوک قدرتمندی را در زمینه‌های مختلف تشکیل دهند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دیدار با نگوین کیم‌ خوا رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام که پیش‌از‌ظهر امروز (سه‌شنبه) صورت گرفت با اشاره به مبارزات قهرمانانه مردم ویتنام در مقابل تجاوزات آمریکا اظهار داشت: ‌ روحیه میهن‌دوستی و آزادیخواهی مردم و یتنام در برابر تجاوز خارجی همواره قابل تحسین بوده و ملت‌های آزاده دنیا هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: امروز ملت ویتنام با سربلندی ایستاده است و الگویی از استقلال‌خواهی و حق‌طلبی برای دیگر ملت‌هاست.

رئیس مرکز پژوهش‌هاس مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: ساختار قدرت جهانی به دنبال این است که کشورهای مستقل را در انزوا قرار دهد، بنابراین ضروری است تا ملت‌های مستقل و آزاده دنیا با اتحاد و همدلی بلوک قدرتمندی را در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل دهند.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح عملکرد مرکز پژوهش‌ها در ارائه نظارت کار‌شناسی به نمایندگان و کمک به تصویب قوانین راهگشا برای توسعه و پیشرفت کشور، دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف را حاصل خودباوری و تکیه بر نیروی جوان به منظور غلبه بر مصائب و سختی‌ها عنوان کرد و گفت: تکیه بر خیل عظیم متخصصان و دانشگاهیان در ایران پس از انقلاب منشأ پیشرفت‌ها و تحولات علمی و فنی در کشور بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست ‌خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه از آمادگی مجلس به ویژه مرکز پژوهش‌ها برای انتقال تجربیات در زمینه قانون‌گذاری به مجلس ویتنام خبر داد.

نگوین کیم خوآ رئیس کمیته دافع و امنیت ملی مجلس ویتنام نیز در این دیدار با تحسین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف، نسبت به برخورداری کشورش از این تجارب ارزشمند ابراز تمایل کرد.

وی با تأکید بر علائق مشترک دو کشور برای گسترش روابط دوستانه فیمابین در همه زمین‌ها به ویژه مناسبات پارلمانی، آن را نشان‌دهنده علاقه قلبی مردم و مسئولان دو کشور و عاملی در افزایش ارتباطات فیمابین دانست.

رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام در پایان این دیدار با آرزوی استمرار موفقیت‌های ایران در زمینه‌های مختلف علمی، ‌ آموزشی، دفاعی و اقتصادی، از ایران به عنوان وزنه‌ای قدرتمند برای صلح و امنیت جهانی و کمک به ملل ستمدید دنیا و رهبری شایسته برای جنبش عدم تعهد یاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز