خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌و‌گو با ایلناخبرداد:

پرداخت یارانه به دانشجویان و بیماران خاص

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۹۱

با تصویب نرخ پایه ارز، نمایندگان عملا راه را برای حذف نرخ ارز در بازار سیاه و نرخ مبادله‌ای برای دولت آینده هموار کرده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از تصویب پرداخت یارانه به بیماران خاص برای خرید دارو  و ارز دانشجویی در بودجه ۹۲ خبر داد.
ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر تعیین نرخ ۲۴۵۰ تومانی ارز مرجع گفت: برای اینکه بیماران خاص با توجه به ناتوانی در پرداخت هزینه دارویی با نرخ مبادله‌ای ارز و همچنین كمك به دانشجویانی که خواهان بازگشت به ایران برای خدمت هستند،مقرر شد تا مابه التفاوت نرخ ارز به انی دو گروه پرداخت شود.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس، افزود: بسیاری از نمایندگان برای تصویب این موضوع راغب بوده و به احتمال بسیار زیاد نحوه ارائه یارانه در بودجه ۹۲ تشریح و تصویب می‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصویب نرخ ارز مرجع ۲۴۵۰ تومانی از سوی کمیسیون تلفیق را گامی به سوی تک نرخی ارزیابی کرد.
به گفته نکو، با تصویب نرخ پایه ارز، نمایندگان عملا راه را برای حذف نرخ ارز در بازار سیاه و نرخ مبادله‌ای برای دولت آینده هموار کرده‌اند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، تأکید کرد: ارائه یارانه به دارو،امور تحقیقاتی، بهداشتی و علوم پایه را یکی از اصلی ترین اهداف در راستای کاهش سفته بازی، دلالی و رانت در بازار دارویی وتحقیق کشور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز