خبرگزاری کار ایران

احمد توکلی:

تثبیت بازار ارز و عملیاتی کردن ساختار‌های اقتصادی، اولویت‌های رهایی از رکود موجود است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۶

اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها کار بزرگی بود که دولت شروع کرد، اما در برخی جا‌ها زمینه رکود فراهم شد، از طرفی هزینه تمام شده تولید افزایش یافت.

احمد توکلی توجه به تولید ملی را مهم‌ترین اولویت برای تحقق حماسه اقتصادی اعلام کرد و گفت: کاهش مشکلات بازار ارز و عملیاتی کردن ساختار‌های اقتصادی، مهم‌ترین اولویت کشور برای رهایی از رکود موجود است.
به گزارش ایلنا، احمد توکلی، توجه به تولید ملی را مهم‌ترین اولویت برای تحقق حماسه اقتصادی دانست و افزود: هم اکنون مهم‌ترین مسئله در اقتصاد کشور مبتنی بر تولید است. باید به تولید پرداخت و شرط آن این است که بازار ارز تثبیت شود و بعد به فکر اجرایی شدن ساختارهایی چون هدفمندی یارانه‌ها باشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس نهم، بیان داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها کار بزرگی بود که دولت شروع کرد، اما در برخی جا‌ها زمینه رکود فراهم شد، از طرفی هزینه تمام شده تولید افزایش یافت.
وی عنوان داشت: اگر بخواهیم برای حل مسائل اقتصادی قدم برداریم، نیازمند تدبیر هستیم؛ با توجه به انتخاباتی که پیش رو داریم، امید است زمینه مساعد شود تا با کار کار‌شناسی و روشی منطقی کشور را از مشکلات اقتصادی برهانیم.
توکلی همچنین در خصوص چگونگی تحقق شعار امسال در حوزه اقتصادی اظهار داشت: می‌بایست آثار منفی تاثیرگذار در حوزه اقتصاد را کاهش دهیم و دولت باید همت کند که از تشدید مشکلات بازار ارز بکاهد، از دیگر سو باید منتظر باشیم و ببینیم دولت بعدی در این راستا چه اقداماتی را عملی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز